Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44607

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЯкимишин, Лілія Ярославівна
dc.contributor.authorГолова, Віталій
dc.contributor.authorHolova, Vitaliy
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:05Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:05Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationГолова В. Збутова політика в управлінні підприємством: сучасні тенденції / Віталій Голова // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 18–19. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44607-
dc.format.extent18-19
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleЗбутова політика в управлінні підприємством: сучасні тенденції
dc.title.alternativeDistribution policy in enterprise management: contemporary trends
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Балабанова Л.В., Мітрохіна Ю.П. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: підручник / Л.В. Балабанова, Ю.П. Мітрохіна. Донецьк: Дон. ДУЕТ, 2009. 245с.
dc.relation.references2. Безугла Л.С., Пороходніченко К.Р. Формування маркетингової збутової політики підприємства/ Л.С. Безугла, К.Р Пороходніченко // Економіка та управління підприємствами, Випуск 24. (2018). С.111-115.
dc.relation.referencesen1. Balabanova L.V., Mitrokhina Yu.P. Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstv: pidruchnyk, L.V. Balabanova, Yu.P. Mitrokhina. Donetsk: Don. DUET, 2009. 245p.
dc.relation.referencesen2. Bezuhla L.S., Porokhodnichenko K.R. Formuvannia marketynhovoi zbutovoi polityky pidpryiemstva/ L.S. Bezuhla, K.R Porokhodnichenko, Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy, Issue 24. (2018). P.111-115.
dc.identifier.citationenHolova V. (2023) Zbutova polityka v upravlinni pidpryiemstvom: suchasni tendentsii [Distribution policy in enterprise management: contemporary trends]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 18-19 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage18
dc.citation.epage19
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.