Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44540

Назва: Маркетингові інструменти формування та утримання конкурентних переваг
Інші назви: Marketing tools of formation and retention of competitive advantages
Автори: Романова, Оксана
Шпилик, Світлана Василівна
Romanova, Oksana
Shpylyk, Svitlana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Романова О. Маркетингові інструменти формування та утримання конкурентних переваг / Оксана Романова, Світлана Василівна Шпилик // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 39–40. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Romanova O., Shpylyk S. (2023) Marketynhovi instrumenty formuvannia ta utrymannia konkurentnykh perevah [Marketing tools of formation and retention of competitive advantages]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 39-40 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 39-40
Початкова сторінка: 39
Кінцева сторінка: 40
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44540
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2498
https://impulse-design.com.ua/ua/konkurentnye-preimushchestvabiznesa.html
Перелік літератури: 1. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент: навчальний посібник. К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2001. 539 с.
2. Троян А.В. Класифікація та можливості досягнення конкурентних переваг підприємством. Ефективна економіка. 2013. № 11. URL:http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2498
3. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства. Галицький економічний вісник. 2022. № 3. С. 81-90.
4. Кобилянський І. Конкурентні переваги бізнесу: шукаємо, виділяємо та правильно подаємо своєму клієнту. URL: https://impulse-design.com.ua/ua/konkurentnye-preimushchestvabiznesa.html
References: 1. Niemtsov V.D., Dovhan L.Ye. Stratehichnyi menedzhment: navchalnyi posibnyk. K., TOV "UVPK "EksOb", 2001. 539 p.
2. Troian A.V. Klasyfikatsiia ta mozhlyvosti dosiahnennia konkurentnykh perevah pidpryiemstvom. Efektyvna ekonomika. 2013. No 11. URL:http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2498
3. Krauze O., Piniak I., Shpylyk S. Marketynhovyi stratehichnyi analiz konkurentnoho potentsialu komertsiinoho pidpryiemstva. Galician economic journal. 2022. No 3. P. 81-90.
4. Kobylianskyi I. Konkurentni perevahy biznesu: shukaiemo, vydiliaiemo ta pravylno podaiemo svoiemu kliientu. URL: https://impulse-design.com.ua/ua/konkurentnye-preimushchestvabiznesa.html
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.