Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44540

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманова, Оксана
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна
dc.contributor.authorRomanova, Oksana
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:19:59Z-
dc.date.available2024-02-28T11:19:59Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationРоманова О. Маркетингові інструменти формування та утримання конкурентних переваг / Оксана Романова, Світлана Василівна Шпилик // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 39–40. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44540-
dc.format.extent39-40
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2498
dc.relation.urihttps://impulse-design.com.ua/ua/konkurentnye-preimushchestvabiznesa.html
dc.titleМаркетингові інструменти формування та утримання конкурентних переваг
dc.title.alternativeMarketing tools of formation and retention of competitive advantages
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент: навчальний посібник. К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2001. 539 с.
dc.relation.references2. Троян А.В. Класифікація та можливості досягнення конкурентних переваг підприємством. Ефективна економіка. 2013. № 11. URL:http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2498
dc.relation.references3. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства. Галицький економічний вісник. 2022. № 3. С. 81-90.
dc.relation.references4. Кобилянський І. Конкурентні переваги бізнесу: шукаємо, виділяємо та правильно подаємо своєму клієнту. URL: https://impulse-design.com.ua/ua/konkurentnye-preimushchestvabiznesa.html
dc.relation.referencesen1. Niemtsov V.D., Dovhan L.Ye. Stratehichnyi menedzhment: navchalnyi posibnyk. K., TOV "UVPK "EksOb", 2001. 539 p.
dc.relation.referencesen2. Troian A.V. Klasyfikatsiia ta mozhlyvosti dosiahnennia konkurentnykh perevah pidpryiemstvom. Efektyvna ekonomika. 2013. No 11. URL:http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2498
dc.relation.referencesen3. Krauze O., Piniak I., Shpylyk S. Marketynhovyi stratehichnyi analiz konkurentnoho potentsialu komertsiinoho pidpryiemstva. Galician economic journal. 2022. No 3. P. 81-90.
dc.relation.referencesen4. Kobylianskyi I. Konkurentni perevahy biznesu: shukaiemo, vydiliaiemo ta pravylno podaiemo svoiemu kliientu. URL: https://impulse-design.com.ua/ua/konkurentnye-preimushchestvabiznesa.html
dc.identifier.citationenRomanova O., Shpylyk S. (2023) Marketynhovi instrumenty formuvannia ta utrymannia konkurentnykh perevah [Marketing tools of formation and retention of competitive advantages]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 39-40 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage39
dc.citation.epage40
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.