Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44574

Titre: Сучасний маркетинг та основні напрями його розвитку
Autre(s) titre(s): Modern marketing and the main directions of its development
Auteur(s): Баньковський, Дмитро
Bankovskyi, Dmytro
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Баньковський Д. Сучасний маркетинг та основні напрями його розвитку / Дмитро Баньковський // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 12–13. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description (International): Bankovskyi D. (2023) Suchasnyi marketynh ta osnovni napriamy yoho rozvytku [Modern marketing and the main directions of its development]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 12-13 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 30-nov-2023
Date of entry: 28-fév-2024
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 12-13
Start page: 12
End page: 13
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44574
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL for reference material: http://blog.twitter.com/2012/03/numbers.html
References (Ukraine): 1. Зінченко В.В. Глобалізація і глобалістика. Львів: «Новий Світ-2000», 2014. 420 с.
2. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван; перю з англ.. К. Куницької ьта О. Замаєвої. К.: Вид. група КМ-БУКС, 2018.208с.
3. Соколенко В.А. Сучасні тенденції розвитку маркетингу / В.А. Соколенко // НТУ «ХПІ». 2012 [Електронний ресурс]. URL: http://blog.twitter.com/2012/03/numbers.html.
4. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології, 2020. Том 4, №1. С.61-73
5. Череп А.В. Розвиток сучасного маркетингу та вимоги до нього / А.В. Череп, Т.С. Абліцова // Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 1. С. 202–205
References (International): 1. Zinchenko V.V. Hlobalizatsiia i hlobalistyka. Lviv: "Novyi Svit-2000", 2014. 420 p.
2. Kotler F. Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho, Filip Kotler, Hermavan Katardzhaia, Yivan Setiavan; periu z anhl.. K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi. K., Vyd. hrupa KM-BUKS, 2018.208p.
3. Sokolenko V.A. Suchasni tendentsii rozvytku marketynhu, V.A. Sokolenko, NTU "KhPI". 2012 [Electronic resource]. URL: http://blog.twitter.com/2012/03/numbers.html.
4. Semeniuk S.B., Falovych V.A. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv, S.B. Semeniuk, V.A. Falovych, Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, 2020. V. 4, No 1. P.61-73
5. Cherep A.V. Rozvytok suchasnoho marketynhu ta vymohy do noho, A.V. Cherep, T.S. Ablitsova, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2019. No 1. P. 202–205
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.