Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44574

Täiskirje
DC väliVäärtusKeel
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна
dc.contributor.authorБаньковський, Дмитро
dc.contributor.authorBankovskyi, Dmytro
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:02Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:02Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationБаньковський Д. Сучасний маркетинг та основні напрями його розвитку / Дмитро Баньковський // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 12–13. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44574-
dc.format.extent12-13
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.relation.urihttp://blog.twitter.com/2012/03/numbers.html
dc.titleСучасний маркетинг та основні напрями його розвитку
dc.title.alternativeModern marketing and the main directions of its development
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Зінченко В.В. Глобалізація і глобалістика. Львів: «Новий Світ-2000», 2014. 420 с.
dc.relation.references2. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван; перю з англ.. К. Куницької ьта О. Замаєвої. К.: Вид. група КМ-БУКС, 2018.208с.
dc.relation.references3. Соколенко В.А. Сучасні тенденції розвитку маркетингу / В.А. Соколенко // НТУ «ХПІ». 2012 [Електронний ресурс]. URL: http://blog.twitter.com/2012/03/numbers.html.
dc.relation.references4. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології, 2020. Том 4, №1. С.61-73
dc.relation.references5. Череп А.В. Розвиток сучасного маркетингу та вимоги до нього / А.В. Череп, Т.С. Абліцова // Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 1. С. 202–205
dc.relation.referencesen1. Zinchenko V.V. Hlobalizatsiia i hlobalistyka. Lviv: "Novyi Svit-2000", 2014. 420 p.
dc.relation.referencesen2. Kotler F. Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho, Filip Kotler, Hermavan Katardzhaia, Yivan Setiavan; periu z anhl.. K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi. K., Vyd. hrupa KM-BUKS, 2018.208p.
dc.relation.referencesen3. Sokolenko V.A. Suchasni tendentsii rozvytku marketynhu, V.A. Sokolenko, NTU "KhPI". 2012 [Electronic resource]. URL: http://blog.twitter.com/2012/03/numbers.html.
dc.relation.referencesen4. Semeniuk S.B., Falovych V.A. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv, S.B. Semeniuk, V.A. Falovych, Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, 2020. V. 4, No 1. P.61-73
dc.relation.referencesen5. Cherep A.V. Rozvytok suchasnoho marketynhu ta vymohy do noho, A.V. Cherep, T.S. Ablitsova, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2019. No 1. P. 202–205
dc.identifier.citationenBankovskyi D. (2023) Suchasnyi marketynh ta osnovni napriamy yoho rozvytku [Modern marketing and the main directions of its development]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 12-13 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage12
dc.citation.epage13
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.