Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44548

Назва: Мережева модель як сучасна організаційна форма підприємства
Інші назви: Network model as a modern organizational form of the enterprise
Автори: Фалович, Володимир Андрійович
Демкура, Тарас
Falovych, Volodymyr
Demkura, Taras
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Тернопільське регіональне представництво «ІСС Ukraine», м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Фалович В. А. Мережева модель як сучасна організаційна форма підприємства / Володимир Фалович, Тарас Демкура // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 50–51. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Falovych V., Demkura T. (2023) Merezheva model yak suchasna orhanizatsiina forma pidpryiemstva [Network model as a modern organizational form of the enterprise]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 50-51 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 50-51
Початкова сторінка: 50
Кінцева сторінка: 51
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44548
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти: монографія / Т.В. Демкура. – Тернопіль: Підруч. і посіб., 2018. – 222 с.
2. Фалович В. А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів: монографія /В. А. Фалович. – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2018. – 266 с.
References: 1. Marketynhovi komunikatsii hlobalnykh kompanii merezhevoho marketynhu: teoretychni ta prykladni aspekty: monograph, T.V. Demkura, Ternopil: Pidruch. i posib., 2018, 222 p.
2. Falovych V. A. Rozvytok emerdzhentnykh vlastyvostei lantsiuha postavok investytsiinykh tovariv: monograph /V. A. Falovych, Ternopil: FOP Palianytsia V.A., 2018, 266 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.