Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44548

Tytuł: Мережева модель як сучасна організаційна форма підприємства
Inne tytuły: Network model as a modern organizational form of the enterprise
Authors: Фалович, Володимир Андрійович
Демкура, Тарас
Falovych, Volodymyr
Demkura, Taras
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Тернопільське регіональне представництво «ІСС Ukraine», м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Фалович В. А. Мережева модель як сучасна організаційна форма підприємства / Володимир Фалович, Тарас Демкура // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 50–51. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description (International): Falovych V., Demkura T. (2023) Merezheva model yak suchasna orhanizatsiina forma pidpryiemstva [Network model as a modern organizational form of the enterprise]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 50-51 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 50-51
Główna strona: 50
Strona końcowa: 51
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44548
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Wykaz piśmiennictwa: 1. Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти: монографія / Т.В. Демкура. – Тернопіль: Підруч. і посіб., 2018. – 222 с.
2. Фалович В. А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів: монографія /В. А. Фалович. – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2018. – 266 с.
References: 1. Marketynhovi komunikatsii hlobalnykh kompanii merezhevoho marketynhu: teoretychni ta prykladni aspekty: monograph, T.V. Demkura, Ternopil: Pidruch. i posib., 2018, 222 p.
2. Falovych V. A. Rozvytok emerdzhentnykh vlastyvostei lantsiuha postavok investytsiinykh tovariv: monograph /V. A. Falovych, Ternopil: FOP Palianytsia V.A., 2018, 266 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi