Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44553

Назва: Оптимізація контенту для соціальних платформ: стратегії та взаємодія з алгоритмами
Інші назви: Content optimization for social platforms: strategies and interaction with algorithms
Автори: Букай, Петро
Bukai, Petro
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Букай П. Оптимізація контенту для соціальних платформ: стратегії та взаємодія з алгоритмами / Петро Букай // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 58–59. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic description: Bukai P. (2023) Optymizatsiia kontentu dlia sotsialnykh platform: stratehii ta vzaiemodiia z alhorytmamy [Content optimization for social platforms: strategies and interaction with algorithms]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 58-59 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Науковий керівник: Семенюк, Світлана Богданівна
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 58-59
Початкова сторінка: 58
Кінцева сторінка: 59
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44553
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Smith, M. (2020). "Understandingthe Facebook Algorithm." Social Media Today.
2. Jones, A. (2021). "Masteringthe Instagram Algorithm." HubSpot.
3. Brown, K. (2019). "Twitter Algorithms: A Comprehensive Guide." Hootsuite.
4. Smith, J. (2022). "CreatingEngaging Content: Best Practices." Content Marketing Institute.
5. Clark, R. (2021). "The Power of Visual Content: A Comprehensive Guide." MarketingProfs.
6. Garcia, L. (2019). "Best Times to Post on Social Media: A Data-Driven Guide." Sprout Social.
7. Smith, A. (2020). "Social Media Metrics: A Practical Guide." Routledge.
8. Johnson, P. (2021). "Conversion Rate Optimization: A Complete Guide." Moz.
References: 1. Smith, M. (2020). "Understandingthe Facebook Algorithm." Social Media Today.
2. Jones, A. (2021). "Masteringthe Instagram Algorithm." HubSpot.
3. Brown, K. (2019). "Twitter Algorithms: A Comprehensive Guide." Hootsuite.
4. Smith, J. (2022). "CreatingEngaging Content: Best Practices." Content Marketing Institute.
5. Clark, R. (2021). "The Power of Visual Content: A Comprehensive Guide." MarketingProfs.
6. Garcia, L. (2019). "Best Times to Post on Social Media: A Data-Driven Guide." Sprout Social.
7. Smith, A. (2020). "Social Media Metrics: A Practical Guide." Routledge.
8. Johnson, P. (2021). "Conversion Rate Optimization: A Complete Guide." Moz.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.