Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44553

Titolo: Оптимізація контенту для соціальних платформ: стратегії та взаємодія з алгоритмами
Titoli alternativi: Content optimization for social platforms: strategies and interaction with algorithms
Autori: Букай, Петро
Bukai, Petro
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Букай П. Оптимізація контенту для соціальних платформ: стратегії та взаємодія з алгоритмами / Петро Букай // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 58–59. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic description (International): Bukai P. (2023) Optymizatsiia kontentu dlia sotsialnykh platform: stratehii ta vzaiemodiia z alhorytmamy [Content optimization for social platforms: strategies and interaction with algorithms]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 58-59 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data: 30-nov-2023
Date of entry: 28-feb-2024
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 58-59
Start page: 58
End page: 59
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44553
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
References (Ukraine): 1. Smith, M. (2020). "Understandingthe Facebook Algorithm." Social Media Today.
2. Jones, A. (2021). "Masteringthe Instagram Algorithm." HubSpot.
3. Brown, K. (2019). "Twitter Algorithms: A Comprehensive Guide." Hootsuite.
4. Smith, J. (2022). "CreatingEngaging Content: Best Practices." Content Marketing Institute.
5. Clark, R. (2021). "The Power of Visual Content: A Comprehensive Guide." MarketingProfs.
6. Garcia, L. (2019). "Best Times to Post on Social Media: A Data-Driven Guide." Sprout Social.
7. Smith, A. (2020). "Social Media Metrics: A Practical Guide." Routledge.
8. Johnson, P. (2021). "Conversion Rate Optimization: A Complete Guide." Moz.
References (International): 1. Smith, M. (2020). "Understandingthe Facebook Algorithm." Social Media Today.
2. Jones, A. (2021). "Masteringthe Instagram Algorithm." HubSpot.
3. Brown, K. (2019). "Twitter Algorithms: A Comprehensive Guide." Hootsuite.
4. Smith, J. (2022). "CreatingEngaging Content: Best Practices." Content Marketing Institute.
5. Clark, R. (2021). "The Power of Visual Content: A Comprehensive Guide." MarketingProfs.
6. Garcia, L. (2019). "Best Times to Post on Social Media: A Data-Driven Guide." Sprout Social.
7. Smith, A. (2020). "Social Media Metrics: A Practical Guide." Routledge.
8. Johnson, P. (2021). "Conversion Rate Optimization: A Complete Guide." Moz.
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.