Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44553

Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна
dc.contributor.authorБукай, Петро
dc.contributor.authorBukai, Petro
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:00Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:00Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationБукай П. Оптимізація контенту для соціальних платформ: стратегії та взаємодія з алгоритмами / Петро Букай // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 58–59. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44553-
dc.format.extent58-59
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleОптимізація контенту для соціальних платформ: стратегії та взаємодія з алгоритмами
dc.title.alternativeContent optimization for social platforms: strategies and interaction with algorithms
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Smith, M. (2020). "Understandingthe Facebook Algorithm." Social Media Today.
dc.relation.references2. Jones, A. (2021). "Masteringthe Instagram Algorithm." HubSpot.
dc.relation.references3. Brown, K. (2019). "Twitter Algorithms: A Comprehensive Guide." Hootsuite.
dc.relation.references4. Smith, J. (2022). "CreatingEngaging Content: Best Practices." Content Marketing Institute.
dc.relation.references5. Clark, R. (2021). "The Power of Visual Content: A Comprehensive Guide." MarketingProfs.
dc.relation.references6. Garcia, L. (2019). "Best Times to Post on Social Media: A Data-Driven Guide." Sprout Social.
dc.relation.references7. Smith, A. (2020). "Social Media Metrics: A Practical Guide." Routledge.
dc.relation.references8. Johnson, P. (2021). "Conversion Rate Optimization: A Complete Guide." Moz.
dc.relation.referencesen1. Smith, M. (2020). "Understandingthe Facebook Algorithm." Social Media Today.
dc.relation.referencesen2. Jones, A. (2021). "Masteringthe Instagram Algorithm." HubSpot.
dc.relation.referencesen3. Brown, K. (2019). "Twitter Algorithms: A Comprehensive Guide." Hootsuite.
dc.relation.referencesen4. Smith, J. (2022). "CreatingEngaging Content: Best Practices." Content Marketing Institute.
dc.relation.referencesen5. Clark, R. (2021). "The Power of Visual Content: A Comprehensive Guide." MarketingProfs.
dc.relation.referencesen6. Garcia, L. (2019). "Best Times to Post on Social Media: A Data-Driven Guide." Sprout Social.
dc.relation.referencesen7. Smith, A. (2020). "Social Media Metrics: A Practical Guide." Routledge.
dc.relation.referencesen8. Johnson, P. (2021). "Conversion Rate Optimization: A Complete Guide." Moz.
dc.identifier.citationenBukai P. (2023) Optymizatsiia kontentu dlia sotsialnykh platform: stratehii ta vzaiemodiia z alhorytmamy [Content optimization for social platforms: strategies and interaction with algorithms]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 58-59 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage58
dc.citation.epage59
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.