Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44578

Назва: Формування ефективного набору методів просування продукції промислового призначення
Інші назви: Development of an effective set of methods for promotin industrial products
Автори: Медюх, Віталій
Mediukh, Vitalii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Медюх В. Формування ефективного набору методів просування продукції промислового призначення / Віталій Медюх // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 100. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
Bibliographic description: Mediukh V. (2023) Formuvannia efektyvnoho naboru metodiv prosuvannia produktsii promyslovoho pryznachennia [Development of an effective set of methods for promotin industrial products]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 100 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Науковий керівник: Фалович, Володимир Андрійович
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 100
Початкова сторінка: 100
Кінцева сторінка: 100
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44578
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
Перелік літератури: 1.Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку. Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. 2018. Т.23. Вип. 1 (66). URL:http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
References: 1.Falovych V.A. Komunikatsii pidpryiemstv v interneti: trendy i napriamy rozvytku. Visnyk ONU im. I.I.Mechnykova. 2018. V.23. Iss. 1 (66). URL:http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.