Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44578

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович
dc.contributor.authorМедюх, Віталій
dc.contributor.authorMediukh, Vitalii
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:03Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:03Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationМедюх В. Формування ефективного набору методів просування продукції промислового призначення / Віталій Медюх // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 100. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44578-
dc.format.extent100
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.relation.urihttp://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
dc.titleФормування ефективного набору методів просування продукції промислового призначення
dc.title.alternativeDevelopment of an effective set of methods for promotin industrial products
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1.Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку. Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. 2018. Т.23. Вип. 1 (66). URL:http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
dc.relation.referencesen1.Falovych V.A. Komunikatsii pidpryiemstv v interneti: trendy i napriamy rozvytku. Visnyk ONU im. I.I.Mechnykova. 2018. V.23. Iss. 1 (66). URL:http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
dc.identifier.citationenMediukh V. (2023) Formuvannia efektyvnoho naboru metodiv prosuvannia produktsii promyslovoho pryznachennia [Development of an effective set of methods for promotin industrial products]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 100 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage100
dc.citation.epage100
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.