Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44578

Tytuł: Формування ефективного набору методів просування продукції промислового призначення
Inne tytuły: Development of an effective set of methods for promotin industrial products
Authors: Медюх, Віталій
Mediukh, Vitalii
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Медюх В. Формування ефективного набору методів просування продукції промислового призначення / Віталій Медюх // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 100. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
Bibliographic description: Mediukh V. (2023) Formuvannia efektyvnoho naboru metodiv prosuvannia produktsii promyslovoho pryznachennia [Development of an effective set of methods for promotin industrial products]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 100 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Promotor: Фалович, Володимир Андрійович
UDC: 339.13
Strony: 1
Zakres stron: 100
Główna strona: 100
Strona końcowa: 100
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44578
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Związane URL literatura: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
Wykaz piśmiennictwa: 1.Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку. Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. 2018. Т.23. Вип. 1 (66). URL:http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
References: 1.Falovych V.A. Komunikatsii pidpryiemstv v interneti: trendy i napriamy rozvytku. Visnyk ONU im. I.I.Mechnykova. 2018. V.23. Iss. 1 (66). URL:http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi