Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44542

Назва: Загальні принципи та стандарти викладки товару
Інші назви: General principles and standards of product display
Автори: Рудяк, Ростислав
Бурліцька, Оксана Петрівна
Rudyak, Rostuslav
Burlitska, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Рудяк Р. Загальні принципи та стандарти викладки товару / Ростислав Рудяк, Оксана Петрівна Бурліцька // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 41–42. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Rudyak R., Burlitska O. (2023) Zahalni pryntsypy ta standarty vykladky tovaru [General principles and standards of product display]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 41-42 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 41-42
Початкова сторінка: 41
Кінцева сторінка: 42
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44542
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Бурліцька Оксана. Реалізація планограм: можливі проблеми їх розв’язання //Abstracts of V International Scientific and Practical Conference «Trends in science regarding the creation of new teaching methods», Madrid, Spain (October 16-18, 2023) – С. 75-80.
2. Бурліцька О. П. Особливості мерчандайзингу в різних сферах послуг [Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича.- Тернопіль: ФОП Шпак В. Б., 2019.- 231 с.]. - С.33-44.
3. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі //Materials of the XX International scientific and practical Conference Modern scientific potential - 2023 , February 28 - March 7, 2023: Sheffield. Science and education LTD, Volume 2. Marketing and management.- P. 21-27.
References: 1. Burlitska Oksana. Realizatsiia planohram: mozhlyvi problemy yikh rozviazannia //Abstracts of V International Scientific and Practical Conference "Trends in science regarding the creation of new teaching methods", Madrid, Spain (October 16-18, 2023) – P. 75-80.
2. Burlitska O. P. Osoblyvosti merchandaizynhu v riznykh sferakh posluh [Ekonomichni, sotsialni ta psykholohichni aspekty suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii: monograph, ed. d.e.n., dots. V.A. Falovycha, Ternopil: FOP Shpak V. B., 2019, 231 p.], P.33-44.
3. Burlitska O. P., Holda N. M. Osoblyvist suchasnykh komunikatyvnykh tekhnolohii v reklami //Materials of the XX International scientific and practical Conference Modern scientific potential - 2023 , February 28 - March 7, 2023: Sheffield. Science and education LTD, Volume 2. Marketing and management, P. 21-27.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.