Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44542

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorРудяк, Ростислав
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorRudyak, Rostuslav
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:19:59Z-
dc.date.available2024-02-28T11:19:59Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationРудяк Р. Загальні принципи та стандарти викладки товару / Ростислав Рудяк, Оксана Петрівна Бурліцька // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 41–42. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44542-
dc.format.extent41-42
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleЗагальні принципи та стандарти викладки товару
dc.title.alternativeGeneral principles and standards of product display
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Бурліцька Оксана. Реалізація планограм: можливі проблеми їх розв’язання //Abstracts of V International Scientific and Practical Conference «Trends in science regarding the creation of new teaching methods», Madrid, Spain (October 16-18, 2023) – С. 75-80.
dc.relation.references2. Бурліцька О. П. Особливості мерчандайзингу в різних сферах послуг [Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича.- Тернопіль: ФОП Шпак В. Б., 2019.- 231 с.]. - С.33-44.
dc.relation.references3. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі //Materials of the XX International scientific and practical Conference Modern scientific potential - 2023 , February 28 - March 7, 2023: Sheffield. Science and education LTD, Volume 2. Marketing and management.- P. 21-27.
dc.relation.referencesen1. Burlitska Oksana. Realizatsiia planohram: mozhlyvi problemy yikh rozviazannia //Abstracts of V International Scientific and Practical Conference "Trends in science regarding the creation of new teaching methods", Madrid, Spain (October 16-18, 2023) – P. 75-80.
dc.relation.referencesen2. Burlitska O. P. Osoblyvosti merchandaizynhu v riznykh sferakh posluh [Ekonomichni, sotsialni ta psykholohichni aspekty suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii: monograph, ed. d.e.n., dots. V.A. Falovycha, Ternopil: FOP Shpak V. B., 2019, 231 p.], P.33-44.
dc.relation.referencesen3. Burlitska O. P., Holda N. M. Osoblyvist suchasnykh komunikatyvnykh tekhnolohii v reklami //Materials of the XX International scientific and practical Conference Modern scientific potential - 2023 , February 28 - March 7, 2023: Sheffield. Science and education LTD, Volume 2. Marketing and management, P. 21-27.
dc.identifier.citationenRudyak R., Burlitska O. (2023) Zahalni pryntsypy ta standarty vykladky tovaru [General principles and standards of product display]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 41-42 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage41
dc.citation.epage42
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.