Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44568

Назва: Проблеми та умови успіху сучасного маркетингу
Інші назви: Problems and conditions of success of modern marketing
Автори: Семенюк, Світлана Богданівна
Баньковський, Дмитро
Semeniuk, Svitlana
Bankovskyi, Dmytro
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Семенюк С. Б. Проблеми та умови успіху сучасного маркетингу / Світлана Семенюк, Дмитро Баньковський // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 85–86. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic description: Semeniuk S., Bankovskyi D. (2023) Problemy ta umovy uspikhu suchasnoho marketynhu [Problems and conditions of success of modern marketing]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 85-86 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 85-86
Початкова сторінка: 85
Кінцева сторінка: 86
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44568
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван; перю з англ.. К. Куницької ьта О. Замаєвої. – К.: Вид. група КМ-БУКС, 2018. -208с.
2. Семенюк С. Можливості та інструменти інтернет-маркетингу / Тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства» / Тернопіль: ТНТУ (м. Тернопіль, 6-7 грудня 2022 р.), 2022. 125с.
3. Череп А.В. Розвиток сучасного маркетингу та вимоги до нього / А.В. Череп, Т.С. Абліцова // Вісник Хмельницького національного університету. – 2019. – № 1. – С. 202–205.
References: 1. Kotler F. Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho, Filip Kotler, Hermavan Katardzhaia, Yivan Setiavan; periu z anhl.. K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi, K., Vyd. hrupa KM-BUKS, 2018. -208p.
2. Semeniuk S. Mozhlyvosti ta instrumenty internet-marketynhu, Tezy dopovidei III mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii uchenykh ta studentiv "Tsyfrova ekonomika yak faktor innovatsii ta staloho rozvytku suspilstva", Ternopil: TNTU (m. Ternopil, 6-7 hrudnia 2022 y.), 2022. 125p.
3. Cherep A.V. Rozvytok suchasnoho marketynhu ta vymohy do noho, A.V. Cherep, T.S. Ablitsova, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 2019, No 1, P. 202–205.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.