Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44568

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна
dc.contributor.authorБаньковський, Дмитро
dc.contributor.authorSemeniuk, Svitlana
dc.contributor.authorBankovskyi, Dmytro
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:02Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:02Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationСеменюк С. Б. Проблеми та умови успіху сучасного маркетингу / Світлана Семенюк, Дмитро Баньковський // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 85–86. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44568-
dc.format.extent85-86
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.titleПроблеми та умови успіху сучасного маркетингу
dc.title.alternativeProblems and conditions of success of modern marketing
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван; перю з англ.. К. Куницької ьта О. Замаєвої. – К.: Вид. група КМ-БУКС, 2018. -208с.
dc.relation.references2. Семенюк С. Можливості та інструменти інтернет-маркетингу / Тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства» / Тернопіль: ТНТУ (м. Тернопіль, 6-7 грудня 2022 р.), 2022. 125с.
dc.relation.references3. Череп А.В. Розвиток сучасного маркетингу та вимоги до нього / А.В. Череп, Т.С. Абліцова // Вісник Хмельницького національного університету. – 2019. – № 1. – С. 202–205.
dc.relation.referencesen1. Kotler F. Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho, Filip Kotler, Hermavan Katardzhaia, Yivan Setiavan; periu z anhl.. K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi, K., Vyd. hrupa KM-BUKS, 2018. -208p.
dc.relation.referencesen2. Semeniuk S. Mozhlyvosti ta instrumenty internet-marketynhu, Tezy dopovidei III mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii uchenykh ta studentiv "Tsyfrova ekonomika yak faktor innovatsii ta staloho rozvytku suspilstva", Ternopil: TNTU (m. Ternopil, 6-7 hrudnia 2022 y.), 2022. 125p.
dc.relation.referencesen3. Cherep A.V. Rozvytok suchasnoho marketynhu ta vymohy do noho, A.V. Cherep, T.S. Ablitsova, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 2019, No 1, P. 202–205.
dc.identifier.citationenSemeniuk S., Bankovskyi D. (2023) Problemy ta umovy uspikhu suchasnoho marketynhu [Problems and conditions of success of modern marketing]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 85-86 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage85
dc.citation.epage86
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ebben a gyűjteményben:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!