Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44551

Назва: Сучасні інструменти цифрового маркетингу у готельній індустрії
Інші назви: Modern digital marketing instrumentsin the hotel industry
Автори: Будна, Юлія
Янч, Ольга
Budna, Yuliia
Yanch, Olha
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Будна Ю. Сучасні інструменти цифрового маркетингу у готельній індустрії / Юлія Будна, Ольга Янч // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 56–57. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic description: Budna Y., Yanch O. (2023) Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu u hotelnii industrii [Modern digital marketing instrumentsin the hotel industry]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 56-57 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Науковий керівник: Шерстюк, Роман Петрович
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 56-57
Початкова сторінка: 56
Кінцева сторінка: 57
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44551
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.1007/978-3-030-78170-5_36
https://doi.org/10.56578/jimd010105
https://doi.org/10.1108/IJCHM-06-2018-0514
https://doi.org/10.1007/978-3-211-69566-1_35
https://doi.org/10.1080/19368623.2010.508007
https://doi.org/10.1177/1938965510395016
https://doi.org/10.14419/IJET.V7I2.21.12383
https://tripadvisor.mediaroom.com/us-about-us
Перелік літератури: 1. Dieguez T., Ly N., Ferreira L., &Silva F. Digital Customer Network Strategy Influenceson Hotel Business. Innovations in Industrial Engineering. 2021. P. 420-431. URL:https://doi.org/10.1007/978-3-030-78170-5_36
2. J., Pramezwary, A., Lemy, D., Pramono, R., Djakasaputra, A., &Purwanto, A. Hotel Performance in the Digital Era: Rolesof Digital Marketing, Perceived Qualityand Trust. Journal of Intelligent Management Decision.2022. P. 36-45. URL: https://doi.org/10.56578/jimd010105
3. Leung, D., &Tsou, M. (2019). The impact of in centiveframing format and languagecongruencyonreaders’ post-readingresponsestoemailadvertisements. InternationalJournalofContemporaryHospitalityManagement.2019. P. 3037-3057. URL:https://doi.org/10.1108/IJCHM-06-2018-0514
4. O'Connor, P. An Analys is of Hotel Trademark Abusein Pay-Per-Click Search Advertising. Information and Communication Technologies in Tourism.2007. P. 377-388. URL:https://doi.org/10.1007/978-3-211-69566-1_35
5. O'Connor, P. Managing a Hotel'sImageonTripAdvisor. Journal of Hospitality Marketing&Management.2010.P. 754 - 772. URL: https://doi.org/10.1080/19368623.2010.508007
6. Paraskevas, A., Katsogridakis, I., Law, R., &Buhalis, D. SearchEngineMarketing: Transforming Search Enginesinto Hotel Distribution Channels. Cornell Hospitality Quarterly. 2011. P. 200 - 208. https://doi.org/10.1177/1938965510395016
7. Parvez, S., Moyeenudin, H., Arun, S., Anandan, R., &Janahan, S. Digitalmarketing in hotelindustry. International journal of engineering and technology. 2018. P 288. URL:https://doi.org/10.14419/IJET.V7I2.21.12383
8. US Press Center | About Tripadvisor. MediaRoom. URL:https://tripadvisor.mediaroom.com/us-about-us
References: 1. Dieguez T., Ly N., Ferreira L., &Silva F. Digital Customer Network Strategy Influenceson Hotel Business. Innovations in Industrial Engineering. 2021. P. 420-431. URL:https://doi.org/10.1007/978-3-030-78170-5_36
2. J., Pramezwary, A., Lemy, D., Pramono, R., Djakasaputra, A., &Purwanto, A. Hotel Performance in the Digital Era: Rolesof Digital Marketing, Perceived Qualityand Trust. Journal of Intelligent Management Decision.2022. P. 36-45. URL: https://doi.org/10.56578/jimd010105
3. Leung, D., &Tsou, M. (2019). The impact of in centiveframing format and languagecongruencyonreaders’ post-readingresponsestoemailadvertisements. InternationalJournalofContemporaryHospitalityManagement.2019. P. 3037-3057. URL:https://doi.org/10.1108/IJCHM-06-2018-0514
4. O'Connor, P. An Analys is of Hotel Trademark Abusein Pay-Per-Click Search Advertising. Information and Communication Technologies in Tourism.2007. P. 377-388. URL:https://doi.org/10.1007/978-3-211-69566-1_35
5. O'Connor, P. Managing a Hotel'sImageonTripAdvisor. Journal of Hospitality Marketing&Management.2010.P. 754 - 772. URL: https://doi.org/10.1080/19368623.2010.508007
6. Paraskevas, A., Katsogridakis, I., Law, R., &Buhalis, D. SearchEngineMarketing: Transforming Search Enginesinto Hotel Distribution Channels. Cornell Hospitality Quarterly. 2011. P. 200 - 208. https://doi.org/10.1177/1938965510395016
7. Parvez, S., Moyeenudin, H., Arun, S., Anandan, R., &Janahan, S. Digitalmarketing in hotelindustry. International journal of engineering and technology. 2018. P 288. URL:https://doi.org/10.14419/IJET.V7I2.21.12383
8. US Press Center | About Tripadvisor. MediaRoom. URL:https://tripadvisor.mediaroom.com/us-about-us
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.