Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44551

Tytuł: Сучасні інструменти цифрового маркетингу у готельній індустрії
Inne tytuły: Modern digital marketing instrumentsin the hotel industry
Authors: Будна, Юлія
Янч, Ольга
Budna, Yuliia
Yanch, Olha
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Будна Ю. Сучасні інструменти цифрового маркетингу у готельній індустрії / Юлія Будна, Ольга Янч // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 56–57. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic description: Budna Y., Yanch O. (2023) Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu u hotelnii industrii [Modern digital marketing instrumentsin the hotel industry]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 56-57 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Promotor: Шерстюк, Роман Петрович
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 56-57
Główna strona: 56
Strona końcowa: 57
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44551
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Związane URL literatura: https://doi.org/10.1007/978-3-030-78170-5_36
https://doi.org/10.56578/jimd010105
https://doi.org/10.1108/IJCHM-06-2018-0514
https://doi.org/10.1007/978-3-211-69566-1_35
https://doi.org/10.1080/19368623.2010.508007
https://doi.org/10.1177/1938965510395016
https://doi.org/10.14419/IJET.V7I2.21.12383
https://tripadvisor.mediaroom.com/us-about-us
Wykaz piśmiennictwa: 1. Dieguez T., Ly N., Ferreira L., &Silva F. Digital Customer Network Strategy Influenceson Hotel Business. Innovations in Industrial Engineering. 2021. P. 420-431. URL:https://doi.org/10.1007/978-3-030-78170-5_36
2. J., Pramezwary, A., Lemy, D., Pramono, R., Djakasaputra, A., &Purwanto, A. Hotel Performance in the Digital Era: Rolesof Digital Marketing, Perceived Qualityand Trust. Journal of Intelligent Management Decision.2022. P. 36-45. URL: https://doi.org/10.56578/jimd010105
3. Leung, D., &Tsou, M. (2019). The impact of in centiveframing format and languagecongruencyonreaders’ post-readingresponsestoemailadvertisements. InternationalJournalofContemporaryHospitalityManagement.2019. P. 3037-3057. URL:https://doi.org/10.1108/IJCHM-06-2018-0514
4. O'Connor, P. An Analys is of Hotel Trademark Abusein Pay-Per-Click Search Advertising. Information and Communication Technologies in Tourism.2007. P. 377-388. URL:https://doi.org/10.1007/978-3-211-69566-1_35
5. O'Connor, P. Managing a Hotel'sImageonTripAdvisor. Journal of Hospitality Marketing&Management.2010.P. 754 - 772. URL: https://doi.org/10.1080/19368623.2010.508007
6. Paraskevas, A., Katsogridakis, I., Law, R., &Buhalis, D. SearchEngineMarketing: Transforming Search Enginesinto Hotel Distribution Channels. Cornell Hospitality Quarterly. 2011. P. 200 - 208. https://doi.org/10.1177/1938965510395016
7. Parvez, S., Moyeenudin, H., Arun, S., Anandan, R., &Janahan, S. Digitalmarketing in hotelindustry. International journal of engineering and technology. 2018. P 288. URL:https://doi.org/10.14419/IJET.V7I2.21.12383
8. US Press Center | About Tripadvisor. MediaRoom. URL:https://tripadvisor.mediaroom.com/us-about-us
References: 1. Dieguez T., Ly N., Ferreira L., &Silva F. Digital Customer Network Strategy Influenceson Hotel Business. Innovations in Industrial Engineering. 2021. P. 420-431. URL:https://doi.org/10.1007/978-3-030-78170-5_36
2. J., Pramezwary, A., Lemy, D., Pramono, R., Djakasaputra, A., &Purwanto, A. Hotel Performance in the Digital Era: Rolesof Digital Marketing, Perceived Qualityand Trust. Journal of Intelligent Management Decision.2022. P. 36-45. URL: https://doi.org/10.56578/jimd010105
3. Leung, D., &Tsou, M. (2019). The impact of in centiveframing format and languagecongruencyonreaders’ post-readingresponsestoemailadvertisements. InternationalJournalofContemporaryHospitalityManagement.2019. P. 3037-3057. URL:https://doi.org/10.1108/IJCHM-06-2018-0514
4. O'Connor, P. An Analys is of Hotel Trademark Abusein Pay-Per-Click Search Advertising. Information and Communication Technologies in Tourism.2007. P. 377-388. URL:https://doi.org/10.1007/978-3-211-69566-1_35
5. O'Connor, P. Managing a Hotel'sImageonTripAdvisor. Journal of Hospitality Marketing&Management.2010.P. 754 - 772. URL: https://doi.org/10.1080/19368623.2010.508007
6. Paraskevas, A., Katsogridakis, I., Law, R., &Buhalis, D. SearchEngineMarketing: Transforming Search Enginesinto Hotel Distribution Channels. Cornell Hospitality Quarterly. 2011. P. 200 - 208. https://doi.org/10.1177/1938965510395016
7. Parvez, S., Moyeenudin, H., Arun, S., Anandan, R., &Janahan, S. Digitalmarketing in hotelindustry. International journal of engineering and technology. 2018. P 288. URL:https://doi.org/10.14419/IJET.V7I2.21.12383
8. US Press Center | About Tripadvisor. MediaRoom. URL:https://tripadvisor.mediaroom.com/us-about-us
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi