Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44551

Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorШерстюк, Роман Петрович
dc.contributor.authorБудна, Юлія
dc.contributor.authorЯнч, Ольга
dc.contributor.authorBudna, Yuliia
dc.contributor.authorYanch, Olha
dc.coverage.temporal30 листопада 2023 року
dc.coverage.temporal30 November 2023
dc.date.accessioned2024-02-28T11:20:00Z-
dc.date.available2024-02-28T11:20:00Z-
dc.date.created2023-11-30
dc.date.issued2023-11-30
dc.identifier.citationБудна Ю. Сучасні інструменти цифрового маркетингу у готельній індустрії / Юлія Будна, Ольга Янч // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 56–57. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44551-
dc.format.extent56-57
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1007/978-3-030-78170-5_36
dc.relation.urihttps://doi.org/10.56578/jimd010105
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1108/IJCHM-06-2018-0514
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1007/978-3-211-69566-1_35
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1080/19368623.2010.508007
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1177/1938965510395016
dc.relation.urihttps://doi.org/10.14419/IJET.V7I2.21.12383
dc.relation.urihttps://tripadvisor.mediaroom.com/us-about-us
dc.titleСучасні інструменти цифрового маркетингу у готельній індустрії
dc.title.alternativeModern digital marketing instrumentsin the hotel industry
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Dieguez T., Ly N., Ferreira L., &Silva F. Digital Customer Network Strategy Influenceson Hotel Business. Innovations in Industrial Engineering. 2021. P. 420-431. URL:https://doi.org/10.1007/978-3-030-78170-5_36
dc.relation.references2. J., Pramezwary, A., Lemy, D., Pramono, R., Djakasaputra, A., &Purwanto, A. Hotel Performance in the Digital Era: Rolesof Digital Marketing, Perceived Qualityand Trust. Journal of Intelligent Management Decision.2022. P. 36-45. URL: https://doi.org/10.56578/jimd010105
dc.relation.references3. Leung, D., &Tsou, M. (2019). The impact of in centiveframing format and languagecongruencyonreaders’ post-readingresponsestoemailadvertisements. InternationalJournalofContemporaryHospitalityManagement.2019. P. 3037-3057. URL:https://doi.org/10.1108/IJCHM-06-2018-0514
dc.relation.references4. O'Connor, P. An Analys is of Hotel Trademark Abusein Pay-Per-Click Search Advertising. Information and Communication Technologies in Tourism.2007. P. 377-388. URL:https://doi.org/10.1007/978-3-211-69566-1_35
dc.relation.references5. O'Connor, P. Managing a Hotel'sImageonTripAdvisor. Journal of Hospitality Marketing&Management.2010.P. 754 - 772. URL: https://doi.org/10.1080/19368623.2010.508007
dc.relation.references6. Paraskevas, A., Katsogridakis, I., Law, R., &Buhalis, D. SearchEngineMarketing: Transforming Search Enginesinto Hotel Distribution Channels. Cornell Hospitality Quarterly. 2011. P. 200 - 208. https://doi.org/10.1177/1938965510395016
dc.relation.references7. Parvez, S., Moyeenudin, H., Arun, S., Anandan, R., &Janahan, S. Digitalmarketing in hotelindustry. International journal of engineering and technology. 2018. P 288. URL:https://doi.org/10.14419/IJET.V7I2.21.12383
dc.relation.references8. US Press Center | About Tripadvisor. MediaRoom. URL:https://tripadvisor.mediaroom.com/us-about-us
dc.relation.referencesen1. Dieguez T., Ly N., Ferreira L., &Silva F. Digital Customer Network Strategy Influenceson Hotel Business. Innovations in Industrial Engineering. 2021. P. 420-431. URL:https://doi.org/10.1007/978-3-030-78170-5_36
dc.relation.referencesen2. J., Pramezwary, A., Lemy, D., Pramono, R., Djakasaputra, A., &Purwanto, A. Hotel Performance in the Digital Era: Rolesof Digital Marketing, Perceived Qualityand Trust. Journal of Intelligent Management Decision.2022. P. 36-45. URL: https://doi.org/10.56578/jimd010105
dc.relation.referencesen3. Leung, D., &Tsou, M. (2019). The impact of in centiveframing format and languagecongruencyonreaders’ post-readingresponsestoemailadvertisements. InternationalJournalofContemporaryHospitalityManagement.2019. P. 3037-3057. URL:https://doi.org/10.1108/IJCHM-06-2018-0514
dc.relation.referencesen4. O'Connor, P. An Analys is of Hotel Trademark Abusein Pay-Per-Click Search Advertising. Information and Communication Technologies in Tourism.2007. P. 377-388. URL:https://doi.org/10.1007/978-3-211-69566-1_35
dc.relation.referencesen5. O'Connor, P. Managing a Hotel'sImageonTripAdvisor. Journal of Hospitality Marketing&Management.2010.P. 754 - 772. URL: https://doi.org/10.1080/19368623.2010.508007
dc.relation.referencesen6. Paraskevas, A., Katsogridakis, I., Law, R., &Buhalis, D. SearchEngineMarketing: Transforming Search Enginesinto Hotel Distribution Channels. Cornell Hospitality Quarterly. 2011. P. 200 - 208. https://doi.org/10.1177/1938965510395016
dc.relation.referencesen7. Parvez, S., Moyeenudin, H., Arun, S., Anandan, R., &Janahan, S. Digitalmarketing in hotelindustry. International journal of engineering and technology. 2018. P 288. URL:https://doi.org/10.14419/IJET.V7I2.21.12383
dc.relation.referencesen8. US Press Center | About Tripadvisor. MediaRoom. URL:https://tripadvisor.mediaroom.com/us-about-us
dc.identifier.citationenBudna Y., Yanch O. (2023) Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu u hotelnii industrii [Modern digital marketing instrumentsin the hotel industry]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 56-57 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage56
dc.citation.epage57
dc.citation.conferenceⅡ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.