Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44580

Назва: Buzz-маркетинг: особливості його використання підприємствами
Інші назви: Buzz-marketing: features of its use by enterprises
Автори: Саган, Анастасія
Sagan, Anastasia
Приналежність: Тернопільський кооперативний фаховий коледж
Бібліографічний опис: Саган А. Buzz-маркетинг: особливості його використання підприємствами / Анастасія Саган // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 102–104. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
Bibliographic description: Sagan A. (2023) Buzz-marketynh: osoblyvosti yoho vykorystannia pidpryiemstvamy [Buzz-marketing: features of its use by enterprises]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 102-104 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Науковий керівник: Андрейків, Оксана
УДК: 338.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 102-104
Початкова сторінка: 102
Кінцева сторінка: 104
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44580
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://uk.wikipedia.org//Маркетинг_із_уст_в_уста
Перелік літератури: 1. Ілляшенко С. М., Іванова Т. Є. Інструменти та методипросуванняпродукції в Internet: аналітичнийогляд. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 3. С. 20-32.
2. Менеджмент стартап проектів: підручник ∕ О.А. Гавриш, В.В. Дергачова, М.О. Кравченко та ін. – Київ: КПІ імІгоряСікорського, Вид-во «Політехніка», 2019. – 344 с.
3. Маркетинг із уст в уста. URL: https://uk.wikipedia.org//Маркетинг_із_уст_в_уста
References: 1. Illiashenko S. M., Ivanova T. Ye. Instrumenty ta metodyprosuvanniaproduktsii v Internet: analitychnyiohliad. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2015. No 3. P. 20-32.
2. Menedzhment startap proektiv: pidruchnyk ∕ O.A. Havrysh, V.V. Derhachova, M.O. Kravchenko and other – Kyiv: KPI imIhoriaSikorskoho, Vyd-vo "Politekhnika", 2019, 344 p.
3. Marketynh iz ust v usta. URL: https://uk.wikipedia.org//Marketynh_iz_ust_v_usta
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.