このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44580

タイトル: Buzz-маркетинг: особливості його використання підприємствами
その他のタイトル: Buzz-marketing: features of its use by enterprises
著者: Саган, Анастасія
Sagan, Anastasia
Affiliation: Тернопільський кооперативний фаховий коледж
Bibliographic description (Ukraine): Саган А. Buzz-маркетинг: особливості його використання підприємствами / Анастасія Саган // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 102–104. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
Bibliographic description (International): Sagan A. (2023) Buzz-marketynh: osoblyvosti yoho vykorystannia pidpryiemstvamy [Buzz-marketing: features of its use by enterprises]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 102-104 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
発行日: 30-11月-2023
Date of entry: 28-2月-2024
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Supervisor: Андрейків, Оксана
UDC: 338.13
Number of pages: 3
Page range: 102-104
Start page: 102
End page: 104
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44580
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL for reference material: https://uk.wikipedia.org//Маркетинг_із_уст_в_уста
References (Ukraine): 1. Ілляшенко С. М., Іванова Т. Є. Інструменти та методипросуванняпродукції в Internet: аналітичнийогляд. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 3. С. 20-32.
2. Менеджмент стартап проектів: підручник ∕ О.А. Гавриш, В.В. Дергачова, М.О. Кравченко та ін. – Київ: КПІ імІгоряСікорського, Вид-во «Політехніка», 2019. – 344 с.
3. Маркетинг із уст в уста. URL: https://uk.wikipedia.org//Маркетинг_із_уст_в_уста
References (International): 1. Illiashenko S. M., Ivanova T. Ye. Instrumenty ta metodyprosuvanniaproduktsii v Internet: analitychnyiohliad. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2015. No 3. P. 20-32.
2. Menedzhment startap proektiv: pidruchnyk ∕ O.A. Havrysh, V.V. Derhachova, M.O. Kravchenko and other – Kyiv: KPI imIhoriaSikorskoho, Vyd-vo "Politekhnika", 2019, 344 p.
3. Marketynh iz ust v usta. URL: https://uk.wikipedia.org//Marketynh_iz_ust_v_usta
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。