Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/601

Назва: Методи економічного аналізу в рекламній діяльності
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Федорович, Роман Володимирович
Golda, Nadya
Fedorovych, Roman
Бібліографічний опис: Н.Голда, Роман Федорович. Методи економічного аналізу в рекламній діяльності / Н.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 176-187. — ( Інформаційно-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності)
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 12-лис-2010
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 658.801.3
Теми: економічний аналіз
медіапланування
медіаканал
медіаносій
евристичні методи
матриці
Короткий огляд (реферат): Розкрито суть методів економічного аналізу в рекламній діяльності. Детально проаналізовано підходи до медіапланування з використанням евристичних методів. Запропоновано матрицю крокової оцінки та матрицю експертних переваг на предмет ранжування критеріїв оцінки реклами.
This article is the essence of economic methods in analysis exposed in advertisment. Approached analysed details in mediaplanning with the use of heuristic methods. The matrix of foot-pace estimation and matrix of expert advantages is offered for the purpose for systematic criteria.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/601
ISSN: 1727-7108
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.