Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17575

Назва: Методичні вказівки для виконання курсової роботи з курсу „Комерційна справа“ для студентів денної та заочної форм навчання факультету „Економіки і управління підприємствами“ спеціальності 6.030507 „Маркетинг“
Автори: Дубик, Орест Іванович
Голда, Надія Михайлівна
Бібліографічний опис: Методичні вказівки для виконання курсової роботи з курсу „Комерційна справа“ для студентів денної та заочної форм навчання факультету „Економіки і управління підприємствами“ спеціальності 6.030507 „Маркетинг“ / укл. : О.І. Дубик , Н.М. Голда. — Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2012. — 31 с.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 14-лип-2016
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Кількість сторінок: 31
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки складені згідно до вимог міністерських навчальних програм і містять навчальні матеріали з комерційної справи. Даний посібник рекомендований для використання студентами у навчальному процесі.
Опис: Заслухано та рекомендовано до друку засіданням кафедри промислового маркетингу, протокол No 1 від 30 серпня 2011 року. Рекомендовано до друку засіданням методичної ради факультету економіки і підприємницької діяльності Тернопільського національного університету ім.. Івана Пулюя, протокол No 1 від 1 вересня 2011 року.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17575
Власник авторського права: © Н.М. Голда, О.І. Дубик, 2012
Перелік літератури: Основна література: 1. Абчук В.А. Комерція: Підруч. — Спб.: Изд-во Михайлова В.А., Санкт-Петербург, 2000. — 475 с. 2. Ананьєв О.М., Білик З.М., Гончарук Я.А. Інформаційні системи і технології в комерційній діяльності:Підручник .-Львів:Новий Світ-2000,2006 .-584 с.- 3. Балабанова Л.В. Оптова торгівля: маркетинг та комерція. — М., Економіка, 1990. — 398с. 4. Берман, Барри, Зване, Джоэл Р Роздрібна торгівля: стра- тегічний підхід, 8-е вид. — М.: Видав, буд. «Вільямс», 2003. — 1184 с. 5. Ваврик І.М.Комерційна діяльність:Навчальний посібник.Курс лекцій .-Тернопіль:ТАНГ,2003 .-175 с. 6. Васильев ГЛ., Осипова Л.В. Коммерческая деятельность промышленной фирмы. — М.: Экономическое образование, 2002. 7. Виноградська А.МТехнологія комерційного підприємництва:Навчальний посібник .-К.:ЦУЛ,2006 .-780 с.- МО і науки України. Київський економічний інститут менеджменту 8. Воробйов Б.З., Локтев ЕМ. Плетень Ю.І. Основи комер- ційної діяльності Київ, ВЕУ, 2004. — 388с. 9. Дашков Л.П. Коммерция и технология торговли. М., 2001. 10. Дашков Л.П. Организация, технология и проектирование торговых зданий. М., 2000. 11. Дашков Л.П., Данилов А.И., Тютюкина Е.Б. Предпринимательство и бизнес. — М.: ИВЦ «Маркетинг», 1995. 12.Зубкова И.Н. Організація торгівлі непродовольчими товарами: Навч. посіб. — М.: Видав, буд., 2000. — 218 с. 13.Єрмошенко М.М.Комерційна діяльність посередницьких організацій:Навчальний посібник .- К.:Національна академія управління,2003 .-345 с.-Національна академія управління . Додаткова література: 14. Леві М., Вейтц Б.А. Основи роздрібної торгівлі. — СПб: Видавництво «Питер», 1999. — 448 с. 15. Ліфіц І.М. Теорія і практика оцінки конкурентоздатності товарів і послуг. — 2-е вид., доп. і випр. —- М.: Юрайт-М, 2001. — 224 с. 16. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг / Під ред. В.В.Апопія, Я.А.Гончарука). Підруч. К.: НМЦ «Укросвіта», 2002. -458 с. 17. Коуз Р. Фирма, рынок и право. Пер. с англ. — М.: Дело ЛТД, 1993. -306 с. 18. Мочерний СВ., Устенко О.А., Чеботар СІ. Основи підприємницької діяльності: Посіб. — К.: ВЦ «Академія», 2003. — 280 с. 19. Николаева Т.Н. Адаптация торговли к условиям рынка. — Екатеринбург: УТЭУ, 1995 — 217с. 20. Осипова П.В., Синяева И.М. Основы коммерческой дея- тельности: Учеб. для ВУЗов. — М.: 1997. — 324 с. 21. Осипова П.В., Синяева И.М. Основы коммерческой дея- тельности: Практикум : Учеб. пос. для ВУЗов. — М.:1997. — 217 с. 22. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К. Коммерческая деятель- ность: Учеб. пособ. — М.: ИВЦ «Маркетинг», 1999. — 248 с. 23. Панкратов Ф.Г. и др. Практикум по коммерческой дея- тельностИдУчеб. — М.: ИВЦ «Маркетинг», 2003. — 328 с. 24. ПелихА. Бизнес-план или как организовать собственный бизнес. — М.: Ось-89, 1996. — 224 с. 25. Покровская В. В. Международные коммерческие опера- ции и их регламентация. Внешнеторговый практикум. — М.: Инфра-М, 1996. — 156 с. 26. Памбухчиянц В.К. Технология розничной торговли. — М. 2002. — 284 с. 27. Памбухчиянц В.К. Организация и технология коммерческой деятельности. М. — 2001 — 316 с. 28. Платонов В.И. Организация торговли. Минск. 2002 — 164 с. 29. Половцева Ф.П. Комерційна діяльність: Підруч. — М.: ИНФРА-М, 2000 — 360 с. 30. Роль торговых предприятий в развитии инфраструктуры товарного рынка. Метод, реком. Донецк, ДонГУЭТ —- 2003. — 54 с. 31. Синецкий Б.И. Основы коммерческой деятельности: Учеб- ник. — М.: 1998. — 659 с.
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора