Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46760

Başlık: Сутність конкурентоспроможності підприємств
Diğer Başlıklar: The essence of competitiveness of enterprises
Yazarlar: Голда, Надія Михайлівна
Конзельський, Євген
Golda, Nadiiia
Konzelsky, Yevhen
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Голда Н. М. Сутність конкурентоспроможності підприємств / Надія Голда, Євген Конзельський // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 21–22. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Голда Н. М., Конзельський Є. Сутність конкурентоспроможності підприємств // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 21–22.
Bibliographic citation (APA): Golda, N., & Konzelsky, Y. (2024). Sutnist konkurentospromozhnosti pidpryiemstv [The essence of competitiveness of enterprises]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 21-22. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Golda N., Konzelsky Y. (2024) Sutnist konkurentospromozhnosti pidpryiemstv [The essence of competitiveness of enterprises]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 21-22 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Yayın Tarihi: 29-Kas-2024
Date of entry: 19-Ara-2024
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 21-22
Start page: 21
End page: 22
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46760
URL for reference material: http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/
References (Ukraine): 1. Голда Н.М. Сутність конкуренції і конкурентоспроможності підприємств як економічних категорій. Кол. Монографія: Маркетинг 4.0:стратегічні імперативи та сучасні тенденції/В.А. Фалович[та ін..] за ред д.е.н., доц..В.А. Фаловича Тернопіль: ФОП Шпак В.Б. 2021. Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б.,с. 351-388.
2. Golda N. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Economic Affairs 2023/2. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/ Р.353-360.
3. Голда Н.М., Бурліцька О.П.Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу. Nauka i studia №1(216). Ekonomiczne Nauki. Przemyśl, Nauka i studia, 2021. Р. 15-21
References (International): 1. Holda N.M. Sutnist konkurentsii i konkurentospromozhnosti pidpryiemstv yak ekonomichnykh katehorii. Kol. monograph: Marketynh 4.0:stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsii/V.A. Falovych[and other.] za red d.e.n., dots..V.A. Falovycha Ternopil: FOP Shpak V.B. 2021. Ternopil: FO-P Shpak V.B.,P. 351-388.
2. Golda N. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Economic Affairs 2023/2. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/ R.353-360.
3. Holda N.M., Burlitska O.P.Teoretychni osnovy stratehii tsinisnooriientovanoho marketynhu. Nauka i studia No 1(216). Ekonomiczne Nauki. Przemyśl, Nauka i studia, 2021. R. 15-21
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.