Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46760

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна
dc.contributor.authorКонзельський, Євген
dc.contributor.authorGolda, Nadiiia
dc.contributor.authorKonzelsky, Yevhen
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:46Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:46Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationГолда Н. М. Сутність конкурентоспроможності підприємств / Надія Голда, Євген Конзельський // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 21–22. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46760-
dc.format.extent21-22
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttp://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/
dc.titleСутність конкурентоспроможності підприємств
dc.title.alternativeThe essence of competitiveness of enterprises
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Голда Н.М. Сутність конкуренції і конкурентоспроможності підприємств як економічних категорій. Кол. Монографія: Маркетинг 4.0:стратегічні імперативи та сучасні тенденції/В.А. Фалович[та ін..] за ред д.е.н., доц..В.А. Фаловича Тернопіль: ФОП Шпак В.Б. 2021. Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б.,с. 351-388.
dc.relation.references2. Golda N. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Economic Affairs 2023/2. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/ Р.353-360.
dc.relation.references3. Голда Н.М., Бурліцька О.П.Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу. Nauka i studia №1(216). Ekonomiczne Nauki. Przemyśl, Nauka i studia, 2021. Р. 15-21
dc.relation.referencesen1. Holda N.M. Sutnist konkurentsii i konkurentospromozhnosti pidpryiemstv yak ekonomichnykh katehorii. Kol. monograph: Marketynh 4.0:stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsii/V.A. Falovych[and other.] za red d.e.n., dots..V.A. Falovycha Ternopil: FOP Shpak V.B. 2021. Ternopil: FO-P Shpak V.B.,P. 351-388.
dc.relation.referencesen2. Golda N. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Economic Affairs 2023/2. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/ R.353-360.
dc.relation.referencesen3. Holda N.M., Burlitska O.P.Teoretychni osnovy stratehii tsinisnooriientovanoho marketynhu. Nauka i studia No 1(216). Ekonomiczne Nauki. Przemyśl, Nauka i studia, 2021. R. 15-21
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage21
dc.citation.epage22
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Голда Н. М., Конзельський Є. Сутність конкурентоспроможності підприємств // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 21–22.
dc.identifier.citationenAPAGolda, N., & Konzelsky, Y. (2024). Sutnist konkurentospromozhnosti pidpryiemstv [The essence of competitiveness of enterprises]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 21-22. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOGolda N., Konzelsky Y. (2024) Sutnist konkurentospromozhnosti pidpryiemstv [The essence of competitiveness of enterprises]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 21-22 [in Ukrainian].
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.