Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024) : [76] Koleksiyon ana sayfası İstatistikler

Logo
Організатори:

  • Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя,
  • Кафедра промислового маркетингу

Дата проведення: 29 листопада 2024 року.

Напрямки роботи конференції

  1. Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами
  2. Діджитал-маркетинг і стратегічні орієнтири бізнесу
  3. Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу
  4. Інноваційні логістичні технології на підприємствах транспорту і промисловості

Форма проведення конференції: дистанційна

Для участі в конференції необхідно до 25 листопада 2024 р. направити на електронну адресу оргкомітету електронну версію відредагованих тез та копію квитанції про оплату.

Тези доповідей необхідно надсилати науковому секретарю конференції Світлані СЕМЕНЮК на адресу: kaf_mv@tntu.edu.ua

Контактна інформація

Адреса оргкомітету
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
46000, Тернопіль, вул. Білогірська, 50, кафедра промислового маркетингу
Науковий секретар:
Семенюк Світлана Богданівна,
тел. 096 2455688
e-mail: kaf_mv@tntu.edu.ua
Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, (Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). — Тернопіль : ТНТУ, 2024. — 159 с.
МТПСНТС

Зміст


1
4
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ
11
13
17
19
21
23
25
27
29
31
34
36
38
40
42
44
47
49
51
53
55
57
59
ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГ І СТРАТЕГІЧНГІ ОРІЄНТИРИ БІЗНЕСУ
61
64
68
70
72
74
76
78
80
82
84
86
88
90
92
94
96
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА РЕКЛАМА В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ
98
100
102
104
106
108
110
112
114
ІННОВАЦІЙНІ ЛОГІСТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТРАНСПОРТУ І ПРОМИСЛОВОСТІ
116
118
120
122
125
127
129
131
132
134
135
137
138
139
141
143
145
147
149
151
153
155
157
 
159

Content


1
4
MARKETING TECHNOLOGIES AND INNOVATIONS IN BUSINESS MANAGEMENT
11
13
17
19
21
23
25
27
29
31
34
36
38
40
42
44
47
49
51
53
55
57
59
DIGITAL MARKETING AND STRATEGIC BUSINESS GUIDELINES
61
64
68
70
72
74
76
78
80
82
84
86
88
90
92
94
96
MARKETING COMMUNICATIONS AND ADVERTISING IN THE CONTEXT OF DIGITAL BUSINESS TRANSFORMATION
98
100
102
104
106
108
110
112
114
INNOVATIVE LOGISTICS TECHNOLOGIES IN TRANSPORT AND INDUSTRY
116
118
120
122
125
127
129
131
132
134
135
137
138
139
141
143
145
147
149
151
153
155
157
 
159

Browse
Yeni eklenen ögeler hakkında e-posta ile bildirim almak için bu koleksiyona üye olunuz. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Gönderi Tarihi in Azalan order): 1 to 76 of 76
TürYayın TarihiDate of entryBaşlıkYazar(lar)
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Інноваційні підходи до моніторингу та управління ризиками у ланцюгах поставок в умовах глобальної невизначеностіФедорук, Ярослав; Fedoruk, Yaroslav
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Особливості аптечного мерчандайзингуКачуровська, Марія; Шпилик, Світлана Василівна; Kachyrovska, Mariya; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Застосування штучного інтелекту для виробничих систем на транспортіХітров, Ігор; Khitrov, Ihor
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Підвищення ефективності організації перевезень і обслуговування пасажирівЧерепаняк, Юрій; Барладин, Володимир; Cherepaniak, Yurii; Barladyn, Volodymyr
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Види стимулювання збуту залежно від суб’єктів стимулюванняДробиняк, Анастасія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Drobunyak, Anastasia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Видавнича сторінка-
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Інтеграція стратегій гнучкості в ланцюги поставок: виклики та можливостіКурадовець, Юрій; Kyradovets, Yurii
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Теоретичні засади організації збутової політики підприємстваПрокопишин, Денис; Prokopyshyn, Denys
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Проектування мережі громадського транспорту в містахЛапчук, Тимофій; Качур, Дмитро; Lapchuk, Tymofiy; Kachur, Dmytro
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Удосконалення трансмісії автомобіля УАЗ-469 в спеціальних умовах експлуатаціїСіран, Роман; Галилуйко, Андрій; Siran, Roman; Galiluyko, Andrii
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Міжфункціональна координація матеріальними потоками на промислових підприємствахКапшій, Юрій; Kapshii, Yurii
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Особливі умови для руху міських автобусівМаслянка, Назарій; Муха, Роман; Maslyanka, Nazarii; Mucha, Roman
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Сутність конкурентоспроможності підприємствГолда, Надія Михайлівна; Конзельський, Євген; Golda, Nadiiia; Konzelsky, Yevhen
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Використання автоматизованих транспортних засобів у логістичних процесах на промислових підприємствахМінаєв, Артур; Minaiev, Artur
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Організація автобусних перевезень пасажирів на міських маршрутахСлезяк, Андрій; Баран, Віталій; Sleziak, Andrii; Baran, Vitalii
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Дослідження профілю проїжджої частини вулично-дорожньої мережі м. ТернопільНевмержицький, Іван; Іванюта, Володимир; Nevmerzhytskyi, Ivan; Ivaniuta, Volodymyr
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Огляд структури автомобільного транспорту м. ВінницяНивчик, Вадим; Солонинка, Роман; Козак, Ірина; Nyvchyk, Vadim; Soloninka, Roman; Kozak, Iryna
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Інноваційні підходи до транспортування в мультимодальних системахФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Шевчук, Оксана Степанівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Shevchuk, Oksana
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Особливості гальмівної системи легкового автомобіляКачур, Павло; Ворощук, Назарій; Kachur, Pavlo; Voroshchuk, Nazariy
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Розвиток сталої міської мобільностіАгасієв, Максим; Буцкевич, Максим; Ahasiyev, Maksym; Butskevych, Maksym
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Удосконалення організації дорожнього руху в місті ТернопільАндрєєв, Богдан; Беца, Сергій; Герасимчук, Олег Олександрович; Andrieiev, Bohdan; Betsa, Serhii; Herasymchuk, Oleh
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Соціально-етичний маркетинг в торгівліБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Інноваційні підходи до удосконалення маркетингових каналів розподілуАндрусишин, Андрій; Andrusyshyn, Andrii
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Актуальність забезпечення безпеки дорожнього рухуКамінський, Василь; Шморгун, Юрій; Kaminsʹkyy, Vasylʹ; Shmorhun, Yuriy
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Особливості вибору бізнес стратегії для підвищення конкурентоспроможності в галузі туризму та гостинностіБуранич, Олег; Buranych, Oleh
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Формування ланцюгів поставок у контексті галузевої структури промисловостіБеш, Віталій; Besh, Vitalii
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Теоретичні підходи маркетингу взаємовідносин до управління лояльністю споживачівКуриляк, Петро; Kurylyak, Peter
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Циліндро-поршнева група деталей: конструкція, принцип роботи та дослідження залишкового ресурсуЗахарчук, Василь; Холод, Олег; Рудакевич, Максим; Zakharchuk, Vasylʼ; Kholod, Oleg; Rudakevich, Maxim
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Техніко-економічна характеристика роботи бензинових двигунів при використанні альтернативних видів паливаДомбрович, Олег; Мамрош, Ігор; Бакулін, Петро; Dombrovych, Oleh; Mamrosh, Ihor; Bakulin, Petro
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Сучасні моделі маркетингових комунікаційМатвіїшин, Андріяна; Matviyishyn, Andriyana
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Використання інноваційного інструментарію в системі маркетингової комунікаційної діяльностіШоломейчук, Сергій; Sholomeichuk, Serhii
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Логістична діяльність та управління ланцюгами поставок: аналіз відмінностей і синергіяЗелінський, Сергій; Zelinskyi, Serhii
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Інфлюенс-маркетинг в сучасному світіДробиняк, Катерина; Drobyniak, Kateryna
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Маркетингова стратегія: сутність та завданняПетрук, Максим; Petruk, Maksym
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Особливості використання інновації в готельно-ресторанній індустріїАндрейків, Оксана; Andreykiv, Oksana
Conference Abstract29-Kas-202419-十二月-2024Основні аспекти мерчандайзингу в фармамаркетіКачуровська, Марія; Шпилик, Світлана Василівна; Kachyrovska, Mariya; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Особливості використання конкурентних стратегійПрокопів, Юрій; Prokopiv, Yurii
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Реклама в соціальних мережах, її сучасний стан, принципи та перспективиКороль, Олександр; Korol, Alexander
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Розробка маркетингової стратегії підприємстваЧубак, Богдан; Піняк, Ірина Любомирівна; Chybak, Bohdan; Piniak, Iryna
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Інноваційні підходи до управління маркетингом в агробізнесі: виклики та перспективиСуботяк, Віталій; Subotiak, Vitaliy
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Управління маркетинговою діяльністюОксентюк, Богдана Андріївна; Прокопишин, Денис; Oksentyuk, Bohdana; Prokopyshyn, Denys
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Роль інтегрованих маркетингових каналів у підвищенні ефективності продажу товарівАндрусишин, Андрій; Andrusyshyn, Andrii
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Стратегія розвитку сектору електронних комунікацій в УкраїніМихалович, Катерина; Піняк, Ірина Любомирівна; Mykhalovych, Kateryna; Piniak, Iryna
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Виклики діджитал-маркетингу в умовах війниОлійник, Вікторія; Oliynyk, Victoria
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Реклама як ефективна складова маркетингових комунікаційГолда, Надія Михайлівна; Андреїшин, Юлія; Golda, Nadiia; Andreishyn, Julia
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Інтерактивна реклама: тренди та інструменти ефективного залучення аудиторії у цифровому середовищіБерезівська, Надія; Berezivska, Nadia
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Маркетинг в роздрібній торгівліАндреїшин, Юлія; Andreishyn, Julia
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Стратегія конкурентних перевагКонзельський, Євген; Konzelsky, Yevhen
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Роль стимулювання збуту у маркетинговій стратегії підприємстваДробиняк, Анастасія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Drobunyak, Anastasia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Вплив штучного інтелекту на SEO-показники: як зміст, створений ШІ, покращує або погіршує позиції в пошукових системахКорнійчук, Андрій; Korniichuk, Andrii
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Характеристика методів оцінки доцільності інвестиційШведа, Тарас; Shveda, Taras
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Теоретичні підходи маркетингу взаємовідносин до управління лояльністю споживачівКуриляк, Петро; Kurylyak, Peter
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Сучасні стратегії оптимізації рекламних бюджетів у METAКороль, Олександр; Korol, Alexander
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Сучасний стан ринку шоколаду в Україні та його прогнозБас, Соломія; Bas, Solomia
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Маркетплейс - сучасна платформа для продажу товарівАндрейків, Оксана; Andreykiv, Oksana
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Формування маркетингових стратегій у сфері туризму та гостинностіБуранич, Олег; Buranych, Oleh
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Вплив організаційної структури управління маркетингом на конкурентоспроможність підприємстваЯкимишин, Лілія Ярославівна; Суботяк, Віталій; Ykymyshyn, Liliya; Subotiak, Vitaliy
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Аналіз практики проявів недобросовісної конкуренціїМартинюк, Олександр; Martyniuk, Oleksandr
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємствіМагнат, Дмитро; Бурліцька, Оксана Петрівна; Magnat, Dmytro; Burlitska, Oksana
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Тенденції в електронній комерції: на що варто звернути увагуМихалович, Катерина; Піняк, Ірина Любомирівна; Mykhalovych, Kateryna; Piniak, Iryna
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльностіМагнат, Дмитро; Бурліцька, Оксана Петрівна; Magnat, Dmytro; Burlitska, Oksana
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Основні цілі конкурентних стратегійПрокопів, Юрій; Prokopiv, Yurii
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємстваОксентюк, Богдана Андріївна; Крисоватий, Богдан; Oksentyuk, Bohdana; Krysovatyi, Bohdan
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Зміст-
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Форми та методи недопущення та усунення проявів недобросовісної конкуренціїМартинюк, Олександр; Martyniuk, Oleksandr
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Формування маркетингової стратегії на зовнішньому ринкуЧубак, Богдан; Піняк, Ірина Любомирівна; Chybak, Bohdan; Piniak, Iryna
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Управління маркетинговими проєктамиМаксимович, Олена; Maksymovych, Olena
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Інноваційні підходи та технології маркетингу в управлінні підприємствомНікуліна, Вікторія; Nikulina, Viktoriia
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Застосування штучного інтелекту з метою автоматизації маркетингових завданьЧеченюк, Ірина; Гураль, Катерина; Checheniuk, Iryna; Hural, Kateryna
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Основні підходи до визначення цілей маркетингової стратегіїПетрук, Максим; Petruk, Maksym
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Теоретико-методологічні підходи до формування маркетингових стратегій в онлайн-середовищіКрижановський, Богдан; Kryzhanovskyi, Bohdan
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та цифрових змінКолеснікова, Катерина; Горбенко, Ганна; Kolesnikova, Kateryna; Gorbenko, Hanna
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Титул-
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Планування інноваційної діяльності підприємстваКрисоватий, Богдан; Krysovatyi, Bohdan
Conference Abstract29-十一月-202419-十二月-2024Основні принципи алгоритмів штучного інтелекту, які використовуються для створення контенту, зокрема генеративні мовні моделіКорнійчук, Андрій; Korniichuk, Andrii
Proceedings Book29-十一月-202411-十二月-2024Матеріали ІІI Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції : "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі"-
Collection's Items (Sorted by Gönderi Tarihi in Azalan order): 1 to 76 of 76