Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46715

Název: Роль стимулювання збуту у маркетинговій стратегії підприємства
Další názvy: The role of sales promotion in the companyʼs marketing strategy
Autoři: Дробиняк, Анастасія
Бурліцька, Оксана Петрівна
Drobunyak, Anastasia
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Дробиняк А. Роль стимулювання збуту у маркетинговій стратегії підприємства / Анастасія Дробиняк, Оксана Бурліцька // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 70–71. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic reference (2015): Дробиняк А., Бурліцька О. П. Роль стимулювання збуту у маркетинговій стратегії підприємства // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 70–71.
Bibliographic citation (APA): Drobunyak, A., & Burlitska, O. (2024). Rol stymuliuvannia zbutu u marketynhovii stratehii pidpryiemstva [The role of sales promotion in the companyʼs marketing strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 70-71. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Drobunyak A., Burlitska O. (2024) Rol stymuliuvannia zbutu u marketynhovii stratehii pidpryiemstva [The role of sales promotion in the companyʼs marketing strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 70-71 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Datum vydání: 29-lis-2024
Date of entry: 19-pro-2024
Nakladatel: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 70-71
Start page: 70
End page: 71
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46715
References (Ukraine): 1. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // Галицький економічний вісник. – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.
2. Бурліцька Оксана. Особливість сучасних концепцій продажів трейд-маркетингу / [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес- процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 5-15.
References (International): 1. Burlitska O. P. Sutnist treid-marketynhu yak osnovnoho instrumentu stymuliuvannia zbutu, Galician economic journal, Iss. 4 (83), 2023, P. 122-129.
2. Burlitska Oksana. Osoblyvist suchasnykh kontseptsii prodazhiv treid-marketynhu, [Marketynhovi ta lohistychni tekhnolohii: innovatsii dlia zabezpechennia efektyvnosti biznes- protsesiv]: monograph, ed. k.e.n., dots. B. A. Oksentiuk, Ternopil: "Beskydy", 2024, 171 p.], P. 5-15.
Content type: Conference Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.