Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46715

Rexistro de metadatos completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorДробиняк, Анастасія
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorDrobunyak, Anastasia
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:43Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:43Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationДробиняк А. Роль стимулювання збуту у маркетинговій стратегії підприємства / Анастасія Дробиняк, Оксана Бурліцька // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 70–71. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46715-
dc.format.extent70-71
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.titleРоль стимулювання збуту у маркетинговій стратегії підприємства
dc.title.alternativeThe role of sales promotion in the companyʼs marketing strategy
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // Галицький економічний вісник. – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.
dc.relation.references2. Бурліцька Оксана. Особливість сучасних концепцій продажів трейд-маркетингу / [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес- процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 5-15.
dc.relation.referencesen1. Burlitska O. P. Sutnist treid-marketynhu yak osnovnoho instrumentu stymuliuvannia zbutu, Galician economic journal, Iss. 4 (83), 2023, P. 122-129.
dc.relation.referencesen2. Burlitska Oksana. Osoblyvist suchasnykh kontseptsii prodazhiv treid-marketynhu, [Marketynhovi ta lohistychni tekhnolohii: innovatsii dlia zabezpechennia efektyvnosti biznes- protsesiv]: monograph, ed. k.e.n., dots. B. A. Oksentiuk, Ternopil: "Beskydy", 2024, 171 p.], P. 5-15.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage70
dc.citation.epage71
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Дробиняк А., Бурліцька О. П. Роль стимулювання збуту у маркетинговій стратегії підприємства // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 70–71.
dc.identifier.citationenAPADrobunyak, A., & Burlitska, O. (2024). Rol stymuliuvannia zbutu u marketynhovii stratehii pidpryiemstva [The role of sales promotion in the companyʼs marketing strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 70-71. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGODrobunyak A., Burlitska O. (2024) Rol stymuliuvannia zbutu u marketynhovii stratehii pidpryiemstva [The role of sales promotion in the companyʼs marketing strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 70-71 [in Ukrainian].
Aparece nas ColecciónsⅢ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados