Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46743

Назва: Інноваційні підходи до удосконалення маркетингових каналів розподілу
Інші назви: Innovative approaches to improving marketing distribution channels
Автори: Андрусишин, Андрій
Andrusyshyn, Andrii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Андрусишин А. Інноваційні підходи до удосконалення маркетингових каналів розподілу / Андрій Андрусишин // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 120–121. — (Інноваційні логістичні технології на підприємствах транспорту і промисловості).
Бібліографічне посилання: Андрусишин А. Інноваційні підходи до удосконалення маркетингових каналів розподілу // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 120–121.
Bibliographic citation (APA): Andrusyshyn, A. (2024). Innovatsiini pidkhody do udoskonalennia marketynhovykh kanaliv rozpodilu [Innovative approaches to improving marketing distribution channels]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 120-121. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Andrusyshyn A. (2024) Innovatsiini pidkhody do udoskonalennia marketynhovykh kanaliv rozpodilu [Innovative approaches to improving marketing distribution channels]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 120-121 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Фалович, Володимир Андрійович
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 120-121
Початкова сторінка: 120
Кінцева сторінка: 121
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46743
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
Перелік літератури: 1.Фалович В.А., Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове видання) – Мукачево 2017. – Випуск №10, С. 389 – 395. – URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
References: 1.Falovych V.A., Vykorystannia zasobiv lohistychnoi infrastruktury v lantsiuhu postavok. Ekonomika ta suspilstvo (Elektronne naukove fakhove vydannia) – Mukachevo 2017, Issue No 10, P. 389 – 395, URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.