このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46699

タイトル: Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності
その他のタイトル: Main ways to improve marketing activities
著者: Магнат, Дмитро
Бурліцька, Оксана Петрівна
Magnat, Dmytro
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Магнат Д. Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності / Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 36–37. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Магнат Д., Бурліцька О. П. Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 36–37.
Bibliographic citation (APA): Magnat, D., & Burlitska, O. (2024). Osnovni shliakhy vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti [Main ways to improve marketing activities]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 36-37. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Magnat D., Burlitska O. (2024) Osnovni shliakhy vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti [Main ways to improve marketing activities]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 36-37 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
発行日: 29-11月-2024
Date of entry: 19-12月-2024
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 36-37
Start page: 36
End page: 37
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46699
References (Ukraine): 1. Бурліцька Оксана. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності // Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2021, Випуск 2(25). С. 316-324.
2. Маїк Сергій, Бурліцька Оксана. Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 29-30.
3. Маїк Сергій, Бурліцька Оксана. Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємства // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.76-77.
References (International): 1. Burlitska Oksana. Evoliutsiia kontseptsii marketynhu: vid marketynhu 2.0 do stratehii marketynhu tsinnosti, Elektronne naukove fakhove vydannia "Socio-Economic Problems and the State", 2021, Issue 2(25). P. 316-324.
2. Maik Serhii, Burlitska Oksana. Sutnist upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstv v Ukraini, Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet- konferentsii: "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", 30 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P. 29-30.
3. Maik Serhii, Burlitska Oksana. Doslidzhennia sutnosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu yak vazhlyvoho elementu funktsionuvannia pidpryiemstva, Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii: "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", 30 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P.76-77.
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
MTPSNTS_2024_Magnat_D-Main_ways_to_improve_marketing_36-37.pdf447,81 kBAdobe PDF見る/開く
MTPSNTS_2024_Magnat_D-Main_ways_to_improve_marketing_36-37__COVER.png504,1 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。