Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46699

Tytuł: Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності
Inne tytuły: Main ways to improve marketing activities
Authors: Магнат, Дмитро
Бурліцька, Оксана Петрівна
Magnat, Dmytro
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Магнат Д. Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності / Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 36–37. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Магнат Д., Бурліцька О. П. Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 36–37.
Bibliographic citation (APA): Magnat, D., & Burlitska, O. (2024). Osnovni shliakhy vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti [Main ways to improve marketing activities]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 36-37. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Magnat D., Burlitska O. (2024) Osnovni shliakhy vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti [Main ways to improve marketing activities]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 36-37 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 29-lis-2024
Date of entry: 19-gru-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 36-37
Główna strona: 36
Strona końcowa: 37
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46699
Wykaz piśmiennictwa: 1. Бурліцька Оксана. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності // Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2021, Випуск 2(25). С. 316-324.
2. Маїк Сергій, Бурліцька Оксана. Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 29-30.
3. Маїк Сергій, Бурліцька Оксана. Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємства // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.76-77.
References: 1. Burlitska Oksana. Evoliutsiia kontseptsii marketynhu: vid marketynhu 2.0 do stratehii marketynhu tsinnosti, Elektronne naukove fakhove vydannia "Socio-Economic Problems and the State", 2021, Issue 2(25). P. 316-324.
2. Maik Serhii, Burlitska Oksana. Sutnist upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstv v Ukraini, Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet- konferentsii: "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", 30 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P. 29-30.
3. Maik Serhii, Burlitska Oksana. Doslidzhennia sutnosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu yak vazhlyvoho elementu funktsionuvannia pidpryiemstva, Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii: "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", 30 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P.76-77.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi