Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46699

Fullstendig metadatavisning
DC FeltVerdiSpråk
dc.contributor.authorМагнат, Дмитро
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorMagnat, Dmytro
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:42Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:42Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationМагнат Д. Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності / Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 36–37. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46699-
dc.format.extent36-37
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.titleОсновні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності
dc.title.alternativeMain ways to improve marketing activities
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Бурліцька Оксана. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності // Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2021, Випуск 2(25). С. 316-324.
dc.relation.references2. Маїк Сергій, Бурліцька Оксана. Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 29-30.
dc.relation.references3. Маїк Сергій, Бурліцька Оксана. Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємства // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.76-77.
dc.relation.referencesen1. Burlitska Oksana. Evoliutsiia kontseptsii marketynhu: vid marketynhu 2.0 do stratehii marketynhu tsinnosti, Elektronne naukove fakhove vydannia "Socio-Economic Problems and the State", 2021, Issue 2(25). P. 316-324.
dc.relation.referencesen2. Maik Serhii, Burlitska Oksana. Sutnist upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstv v Ukraini, Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet- konferentsii: "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", 30 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P. 29-30.
dc.relation.referencesen3. Maik Serhii, Burlitska Oksana. Doslidzhennia sutnosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu yak vazhlyvoho elementu funktsionuvannia pidpryiemstva, Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii: "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", 30 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P.76-77.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage36
dc.citation.epage37
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Магнат Д., Бурліцька О. П. Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 36–37.
dc.identifier.citationenAPAMagnat, D., & Burlitska, O. (2024). Osnovni shliakhy vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti [Main ways to improve marketing activities]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 36-37. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOMagnat D., Burlitska O. (2024) Osnovni shliakhy vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti [Main ways to improve marketing activities]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 36-37 [in Ukrainian].
Vises i samlingene:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright