Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46731

Title: Роль інтегрованих маркетингових каналів у підвищенні ефективності продажу товарів
Other Titles: The role of integrated marketing channels in improving the efficiency of product sales
Authors: Андрусишин, Андрій
Andrusyshyn, Andrii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Андрусишин А. Роль інтегрованих маркетингових каналів у підвищенні ефективності продажу товарів / Андрій Андрусишин // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 98–99. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
Bibliographic reference (2015): Андрусишин А. Роль інтегрованих маркетингових каналів у підвищенні ефективності продажу товарів // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 98–99.
Bibliographic citation (APA): Andrusyshyn, A. (2024). Rol intehrovanykh marketynhovykh kanaliv u pidvyshchenni efektyvnosti prodazhu tovariv [The role of integrated marketing channels in improving the efficiency of product sales]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 98-99. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Andrusyshyn A. (2024) Rol intehrovanykh marketynhovykh kanaliv u pidvyshchenni efektyvnosti prodazhu tovariv [The role of integrated marketing channels in improving the efficiency of product sales]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 98-99 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 29-Nov-2024
Date of entry: 19-Des-2024
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Supervisor: Фалович, Володимир Андрійович
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 98-99
Start page: 98
End page: 99
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46731
URL for reference material: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
References (Ukraine): 1.Фалович В.А., Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове 87 видання) – Мукачево 2017. – Випуск №10, С. 389 – 395. – URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
2.Фалович В.А. Формування та розвиток комплексу емерджентних якостей в ланцюгу поставок на ринку товарів промислового призначення: дис. д-ра екон. наук: 08.00.04. Тернопіль, 2018. 493 с.
References (International): 1.Falovych V.A., Vykorystannia zasobiv lohistychnoi infrastruktury v lantsiuhu postavok. Ekonomika ta suspilstvo (Elektronne naukove fakhove 87 vydannia) – Mukachevo 2017, Issue No 10, P. 389 – 395, URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
2.Falovych V.A. Formuvannia ta rozvytok kompleksu emerdzhentnykh yakostei v lantsiuhu postavok na rynku tovariv promyslovoho pryznachennia: dys. d-ra ekon. nauk: 08.00.04. Ternopil, 2018. 493 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.