Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46731

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович
dc.contributor.authorАндрусишин, Андрій
dc.contributor.authorAndrusyshyn, Andrii
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:44Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:44Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationАндрусишин А. Роль інтегрованих маркетингових каналів у підвищенні ефективності продажу товарів / Андрій Андрусишин // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 98–99. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46731-
dc.format.extent98-99
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttp://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
dc.titleРоль інтегрованих маркетингових каналів у підвищенні ефективності продажу товарів
dc.title.alternativeThe role of integrated marketing channels in improving the efficiency of product sales
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1.Фалович В.А., Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове 87 видання) – Мукачево 2017. – Випуск №10, С. 389 – 395. – URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
dc.relation.references2.Фалович В.А. Формування та розвиток комплексу емерджентних якостей в ланцюгу поставок на ринку товарів промислового призначення: дис. д-ра екон. наук: 08.00.04. Тернопіль, 2018. 493 с.
dc.relation.referencesen1.Falovych V.A., Vykorystannia zasobiv lohistychnoi infrastruktury v lantsiuhu postavok. Ekonomika ta suspilstvo (Elektronne naukove fakhove 87 vydannia) – Mukachevo 2017, Issue No 10, P. 389 – 395, URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
dc.relation.referencesen2.Falovych V.A. Formuvannia ta rozvytok kompleksu emerdzhentnykh yakostei v lantsiuhu postavok na rynku tovariv promyslovoho pryznachennia: dys. d-ra ekon. nauk: 08.00.04. Ternopil, 2018. 493 p.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage98
dc.citation.epage99
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Андрусишин А. Роль інтегрованих маркетингових каналів у підвищенні ефективності продажу товарів // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 98–99.
dc.identifier.citationenAPAAndrusyshyn, A. (2024). Rol intehrovanykh marketynhovykh kanaliv u pidvyshchenni efektyvnosti prodazhu tovariv [The role of integrated marketing channels in improving the efficiency of product sales]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 98-99. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOAndrusyshyn A. (2024) Rol intehrovanykh marketynhovykh kanaliv u pidvyshchenni efektyvnosti prodazhu tovariv [The role of integrated marketing channels in improving the efficiency of product sales]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 98-99 [in Ukrainian].
Ebben a gyűjteményben:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!