Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46730

Pealkiri: Розробка маркетингової стратегії підприємства
Teised pealkirjad: Development of the companyʼs marketing strategy
Autor: Чубак, Богдан
Піняк, Ірина Любомирівна
Chybak, Bohdan
Piniak, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Чубак Б. Розробка маркетингової стратегії підприємства / Богдан Чубак, Ірина Піняк // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 96–97. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic reference (2015): Чубак Б., Піняк І. Л. Розробка маркетингової стратегії підприємства // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 96–97.
Bibliographic citation (APA): Chybak, B., & Piniak, I. (2024). Rozrobka marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Development of the companyʼs marketing strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 96-97. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Chybak B., Piniak I. (2024) Rozrobka marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Development of the companyʼs marketing strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 96-97 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 29-nov-2024
Date of entry: 19-det-2024
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 96-97
Start page: 96
End page: 97
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46730
URL for reference material: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2926/2847
References (Ukraine): 1. Квасова Л.С., Курбацька Л. М., Лозовий Д. В. Формування маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Економіка та суспільство. 2023. № 55. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2926/2847
2. Гаврилюк І., Булик O. Формування маркетингової стратегії підприємств при виході на зовнішній ринок. Приазовський економічний вісник. 2023. Випуск 3 (35). С. 28-33.
3. Dr. Subrahmanian Muthuraman (2023). Rejuvenate the Digital Marketing Strategies. International Journal of Research and Innovation in Social Science, International Journal of Research and Innovation in Social Science (IJRISS), vol. 7(6)-2023. 869-874.
References (International): 1. Kvasova L.S., Kurbatska L. M., Lozovyi D. V. Formuvannia marketynhovoi stratehii vykhodu pidpryiemstva na zovnishnii rynok. Ekonomika ta suspilstvo. 2023. No 55. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2926/2847
2. Havryliuk I., Bulyk O. Formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstv pry vykhodi na zovnishnii rynok. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk. 2023. Issue 3 (35). P. 28-33.
3. Dr. Subrahmanian Muthuraman (2023). Rejuvenate the Digital Marketing Strategies. International Journal of Research and Innovation in Social Science, International Journal of Research and Innovation in Social Science (IJRISS), vol. 7(6)-2023. 869-874.
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.