このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46730

完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorЧубак, Богдан
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна
dc.contributor.authorChybak, Bohdan
dc.contributor.authorPiniak, Iryna
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:44Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:44Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationЧубак Б. Розробка маркетингової стратегії підприємства / Богдан Чубак, Ірина Піняк // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 96–97. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46730-
dc.format.extent96-97
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttps://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2926/2847
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємства
dc.title.alternativeDevelopment of the companyʼs marketing strategy
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Квасова Л.С., Курбацька Л. М., Лозовий Д. В. Формування маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Економіка та суспільство. 2023. № 55. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2926/2847
dc.relation.references2. Гаврилюк І., Булик O. Формування маркетингової стратегії підприємств при виході на зовнішній ринок. Приазовський економічний вісник. 2023. Випуск 3 (35). С. 28-33.
dc.relation.references3. Dr. Subrahmanian Muthuraman (2023). Rejuvenate the Digital Marketing Strategies. International Journal of Research and Innovation in Social Science, International Journal of Research and Innovation in Social Science (IJRISS), vol. 7(6)-2023. 869-874.
dc.relation.referencesen1. Kvasova L.S., Kurbatska L. M., Lozovyi D. V. Formuvannia marketynhovoi stratehii vykhodu pidpryiemstva na zovnishnii rynok. Ekonomika ta suspilstvo. 2023. No 55. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2926/2847
dc.relation.referencesen2. Havryliuk I., Bulyk O. Formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstv pry vykhodi na zovnishnii rynok. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk. 2023. Issue 3 (35). P. 28-33.
dc.relation.referencesen3. Dr. Subrahmanian Muthuraman (2023). Rejuvenate the Digital Marketing Strategies. International Journal of Research and Innovation in Social Science, International Journal of Research and Innovation in Social Science (IJRISS), vol. 7(6)-2023. 869-874.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage96
dc.citation.epage97
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Чубак Б., Піняк І. Л. Розробка маркетингової стратегії підприємства // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 96–97.
dc.identifier.citationenAPAChybak, B., & Piniak, I. (2024). Rozrobka marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Development of the companyʼs marketing strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 96-97. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOChybak B., Piniak I. (2024) Rozrobka marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Development of the companyʼs marketing strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 96-97 [in Ukrainian].
出現コレクション:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
MTPSNTS_2024_Chybak_B-Development_of_the_company_s_96-97.pdf449,18 kBAdobe PDF見る/開く
MTPSNTS_2024_Chybak_B-Development_of_the_company_s_96-97__COVER.png492,19 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。