Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46730

Назва: Розробка маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Development of the companyʼs marketing strategy
Автори: Чубак, Богдан
Піняк, Ірина Любомирівна
Chybak, Bohdan
Piniak, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Чубак Б. Розробка маркетингової стратегії підприємства / Богдан Чубак, Ірина Піняк // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 96–97. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Бібліографічне посилання: Чубак Б., Піняк І. Л. Розробка маркетингової стратегії підприємства // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 96–97.
Bibliographic citation (APA): Chybak, B., & Piniak, I. (2024). Rozrobka marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Development of the companyʼs marketing strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 96-97. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Chybak B., Piniak I. (2024) Rozrobka marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Development of the companyʼs marketing strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 96-97 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 96-97
Початкова сторінка: 96
Кінцева сторінка: 97
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46730
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2926/2847
Перелік літератури: 1. Квасова Л.С., Курбацька Л. М., Лозовий Д. В. Формування маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Економіка та суспільство. 2023. № 55. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2926/2847
2. Гаврилюк І., Булик O. Формування маркетингової стратегії підприємств при виході на зовнішній ринок. Приазовський економічний вісник. 2023. Випуск 3 (35). С. 28-33.
3. Dr. Subrahmanian Muthuraman (2023). Rejuvenate the Digital Marketing Strategies. International Journal of Research and Innovation in Social Science, International Journal of Research and Innovation in Social Science (IJRISS), vol. 7(6)-2023. 869-874.
References: 1. Kvasova L.S., Kurbatska L. M., Lozovyi D. V. Formuvannia marketynhovoi stratehii vykhodu pidpryiemstva na zovnishnii rynok. Ekonomika ta suspilstvo. 2023. No 55. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2926/2847
2. Havryliuk I., Bulyk O. Formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstv pry vykhodi na zovnishnii rynok. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk. 2023. Issue 3 (35). P. 28-33.
3. Dr. Subrahmanian Muthuraman (2023). Rejuvenate the Digital Marketing Strategies. International Journal of Research and Innovation in Social Science, International Journal of Research and Innovation in Social Science (IJRISS), vol. 7(6)-2023. 869-874.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MTPSNTS_2024_Chybak_B-Development_of_the_company_s_96-97.pdf449,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
MTPSNTS_2024_Chybak_B-Development_of_the_company_s_96-97__COVER.png492,19 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.