Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46706

Tytuł: Основні підходи до визначення цілей маркетингової стратегії
Inne tytuły: Basic approaches to determining marketing strategy goals
Authors: Петрук, Максим
Petruk, Maksym
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Петрук М. Основні підходи до визначення цілей маркетингової стратегії / Максим Петрук // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 49–50. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Петрук М. Основні підходи до визначення цілей маркетингової стратегії // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 49–50.
Bibliographic citation (APA): Petruk, M. (2024). Osnovni pidkhody do vyznachennia tsilei marketynhovoi stratehii [Basic approaches to determining marketing strategy goals]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 49-50. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Petruk M. (2024) Osnovni pidkhody do vyznachennia tsilei marketynhovoi stratehii [Basic approaches to determining marketing strategy goals]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 49-50 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 29-lis-2024
Date of entry: 19-gru-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Promotor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 49-50
Główna strona: 49
Strona końcowa: 50
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46706
Związane URL literatura: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
https://elit-web.ua/ua/blog/kak-sostavit-marketingovuyu-strategiyu
Wykaz piśmiennictwa: 1. Семенюк C. Діджиталізація процесу управління маркетингом підприємства [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 35-44. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
2. Тихонюк Н., Міщенко А. Як скласти маркетингову стратегію. Блог. URL: https://elit-web.ua/ua/blog/kak-sostavit-marketingovuyu-strategiyu
References: 1. Semeniuk C. Didzhytalizatsiia protsesu upravlinnia marketynhom pidpryiemstva [Electronic resource], Svitlana Semeniuk, Socio-Economic Problems and the State. 2022. Iss. 2 (27). P. 35-44. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
2. Tykhoniuk N., Mishchenko A. Yak sklasty marketynhovu stratehiiu. Bloh. URL: https://elit-web.ua/ua/blog/kak-sostavit-marketingovuyu-strategiyu
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi