Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46706

Назва: Основні підходи до визначення цілей маркетингової стратегії
Інші назви: Basic approaches to determining marketing strategy goals
Автори: Петрук, Максим
Petruk, Maksym
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Петрук М. Основні підходи до визначення цілей маркетингової стратегії / Максим Петрук // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 49–50. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Бібліографічне посилання: Петрук М. Основні підходи до визначення цілей маркетингової стратегії // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 49–50.
Bibliographic citation (APA): Petruk, M. (2024). Osnovni pidkhody do vyznachennia tsilei marketynhovoi stratehii [Basic approaches to determining marketing strategy goals]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 49-50. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Petruk M. (2024) Osnovni pidkhody do vyznachennia tsilei marketynhovoi stratehii [Basic approaches to determining marketing strategy goals]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 49-50 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Семенюк, Світлана Богданівна
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 49-50
Початкова сторінка: 49
Кінцева сторінка: 50
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46706
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
https://elit-web.ua/ua/blog/kak-sostavit-marketingovuyu-strategiyu
Перелік літератури: 1. Семенюк C. Діджиталізація процесу управління маркетингом підприємства [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 35-44. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
2. Тихонюк Н., Міщенко А. Як скласти маркетингову стратегію. Блог. URL: https://elit-web.ua/ua/blog/kak-sostavit-marketingovuyu-strategiyu
References: 1. Semeniuk C. Didzhytalizatsiia protsesu upravlinnia marketynhom pidpryiemstva [Electronic resource], Svitlana Semeniuk, Socio-Economic Problems and the State. 2022. Iss. 2 (27). P. 35-44. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
2. Tykhoniuk N., Mishchenko A. Yak sklasty marketynhovu stratehiiu. Bloh. URL: https://elit-web.ua/ua/blog/kak-sostavit-marketingovuyu-strategiyu
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.