Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46706

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна
dc.contributor.authorПетрук, Максим
dc.contributor.authorPetruk, Maksym
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:42Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:42Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationПетрук М. Основні підходи до визначення цілей маркетингової стратегії / Максим Петрук // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 49–50. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46706-
dc.format.extent49-50
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
dc.relation.urihttps://elit-web.ua/ua/blog/kak-sostavit-marketingovuyu-strategiyu
dc.titleОсновні підходи до визначення цілей маркетингової стратегії
dc.title.alternativeBasic approaches to determining marketing strategy goals
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Семенюк C. Діджиталізація процесу управління маркетингом підприємства [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 35-44. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
dc.relation.references2. Тихонюк Н., Міщенко А. Як скласти маркетингову стратегію. Блог. URL: https://elit-web.ua/ua/blog/kak-sostavit-marketingovuyu-strategiyu
dc.relation.referencesen1. Semeniuk C. Didzhytalizatsiia protsesu upravlinnia marketynhom pidpryiemstva [Electronic resource], Svitlana Semeniuk, Socio-Economic Problems and the State. 2022. Iss. 2 (27). P. 35-44. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdf
dc.relation.referencesen2. Tykhoniuk N., Mishchenko A. Yak sklasty marketynhovu stratehiiu. Bloh. URL: https://elit-web.ua/ua/blog/kak-sostavit-marketingovuyu-strategiyu
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage49
dc.citation.epage50
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Петрук М. Основні підходи до визначення цілей маркетингової стратегії // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 49–50.
dc.identifier.citationenAPAPetruk, M. (2024). Osnovni pidkhody do vyznachennia tsilei marketynhovoi stratehii [Basic approaches to determining marketing strategy goals]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 49-50. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOPetruk M. (2024) Osnovni pidkhody do vyznachennia tsilei marketynhovoi stratehii [Basic approaches to determining marketing strategy goals]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 49-50 [in Ukrainian].
Ebben a gyűjteményben:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!