กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46726

ชื่อเรื่อง: Маркетингова стратегія: сутність та завдання
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Marketing strategy: essence and task
ผู้แต่ง: Петрук, Максим
Petruk, Maksym
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Петрук М. Маркетингова стратегія: сутність та завдання / Максим Петрук // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 90–91. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic reference (2015): Петрук М. Маркетингова стратегія: сутність та завдання // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 90–91.
Bibliographic citation (APA): Petruk, M. (2024). Marketynhova stratehiia: sutnist ta zavdannia [Marketing strategy: essence and task]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 90-91. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Petruk M. (2024) Marketynhova stratehiia: sutnist ta zavdannia [Marketing strategy: essence and task]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 90-91 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 29-พฤศ-2024
Date of entry: 19-ธัน-2024
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Supervisor: Семенюк, Світлана Богданівна
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 90-91
Start page: 90
End page: 91
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46726
URL for reference material: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdf
References (Ukraine): 1. Верлока В.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів. Харків: УкрДАЗТ, 2017. 289 с.
2. Жижарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності. Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdf
3. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204-212
References (International): 1. Verloka V.S. Stratehichnyi marketynh: navch. posibnyk dlia stud. vyshch. navch. zakladiv. Kharkiv: UkrDAZT, 2017. 289 p.
2. Zhyzharieva V.V., Savelieva T.M. Formuvannia stratehii rozvytku pidpryiemstva v umovakh nevyznachenosti. Ekonomika i suspilstvo. 2017. No 9. P. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdf
3. Semeniuk S.B. Neobkhidnist rozroblennia marketynhovoi stratehii dlia pidpryiemstv, Galician economic journal: TNTU, 2015 V. 49. No 2. P. 204-212
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTPSNTS_2024_Petruk_M-Marketing_strategy_essence_90-91.pdf446,17 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTPSNTS_2024_Petruk_M-Marketing_strategy_essence_90-91__COVER.png382,04 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น