Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46726

Пълен Запис на метаданни
DC ПолеСтойностЕзик
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна
dc.contributor.authorПетрук, Максим
dc.contributor.authorPetruk, Maksym
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:44Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:44Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationПетрук М. Маркетингова стратегія: сутність та завдання / Максим Петрук // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 90–91. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46726-
dc.format.extent90-91
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttps://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdf
dc.titleМаркетингова стратегія: сутність та завдання
dc.title.alternativeMarketing strategy: essence and task
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Верлока В.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів. Харків: УкрДАЗТ, 2017. 289 с.
dc.relation.references2. Жижарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності. Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdf
dc.relation.references3. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204-212
dc.relation.referencesen1. Verloka V.S. Stratehichnyi marketynh: navch. posibnyk dlia stud. vyshch. navch. zakladiv. Kharkiv: UkrDAZT, 2017. 289 p.
dc.relation.referencesen2. Zhyzharieva V.V., Savelieva T.M. Formuvannia stratehii rozvytku pidpryiemstva v umovakh nevyznachenosti. Ekonomika i suspilstvo. 2017. No 9. P. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdf
dc.relation.referencesen3. Semeniuk S.B. Neobkhidnist rozroblennia marketynhovoi stratehii dlia pidpryiemstv, Galician economic journal: TNTU, 2015 V. 49. No 2. P. 204-212
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage90
dc.citation.epage91
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Петрук М. Маркетингова стратегія: сутність та завдання // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 90–91.
dc.identifier.citationenAPAPetruk, M. (2024). Marketynhova stratehiia: sutnist ta zavdannia [Marketing strategy: essence and task]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 90-91. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOPetruk M. (2024) Marketynhova stratehiia: sutnist ta zavdannia [Marketing strategy: essence and task]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 90-91 [in Ukrainian].
Показва се в Колекции:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
MTPSNTS_2024_Petruk_M-Marketing_strategy_essence_90-91.pdf446,17 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
MTPSNTS_2024_Petruk_M-Marketing_strategy_essence_90-91__COVER.png382,04 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.