Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46697

Název: Теоретико-методологічні підходи до формування маркетингових стратегій в онлайн-середовищі
Další názvy: Theoretical and methodological approaches to the formation of marketing strategies in the online environment
Autoři: Крижановський, Богдан
Kryzhanovskyi, Bohdan
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Крижановський Б. Теоретико-методологічні підходи до формування маркетингових стратегій в онлайн-середовищі / Богдан Крижановський // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 31–33. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Крижановський Б. Теоретико-методологічні підходи до формування маркетингових стратегій в онлайн-середовищі // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 31–33.
Bibliographic citation (APA): Kryzhanovskyi, B. (2024). Teoretyko-metodolohichni pidkhody do formuvannia marketynhovykh stratehii v onlain-seredovyshchi [Theoretical and methodological approaches to the formation of marketing strategies in the online environment]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 31-33. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Kryzhanovskyi B. (2024) Teoretyko-metodolohichni pidkhody do formuvannia marketynhovykh stratehii v onlain-seredovyshchi [Theoretical and methodological approaches to the formation of marketing strategies in the online environment]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 31-33 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Datum vydání: 29-lis-2024
Date of entry: 19-pro-2024
Nakladatel: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Supervisor: Якимишин, Лілія Ярославівна
UDC: 339.13
Number of pages: 3
Page range: 31-33
Start page: 31
End page: 33
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46697
URL for reference material: https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/download/367/321
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8820
References (Ukraine): 1. Ажажа М., Венгер О., Фурсін О. Концепція цифрового маркетингу 4.0: еволюція, характеристика, типологія. Humanitiesstudies. 2023. № 14. С. 135–147.
2. Болотна О., Ляшевська В., Сивків Д. Особливості побудови стратегії цифрового маркетингу в організації електронного бізнесу. Herald of Khmelnytskyi National University. EconomicSciences. 2024. № 326(1). С. 9-13
3. Голуб В. Вплив цифровізації на розробку маркетингової стратегії в підприємницькій діяльності. Галицький економічний вісник. 2024. № 1. С. 171–177.
4. Далик В., Продеус О., Федорига З., Бабій С. Формування стратегії цифрового маркетингу в умовах висококонкурентного середовища. Академічні візії. 2023. № 19. URL: https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/download/367/321 (дата звернення: 20.11.2024).
5. Дорошкевич Д., Литвиненко І., Лапань А. Формування цифрової маркетингової стратегії для підприємства в галузі експортного консалтингу в умовах діджитал економіки. Молодий вчений. 2022. № 2 (102). С. 69-75.
6. Самолінська С. І. Сегментація аудиторії бренду при створенні рекламної кампанії (на прикладі yolostudy). Ефективна економіка. 2021. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8820 (дата звернення: 20.11.2024).
7. Porter M. Competitivestrategy. Techniques for Analyzing Industries and Competitors. NewYork: TheFreePress, 1998. 422 p.
References (International): 1. Azhazha M., Venher O., Fursin O. Kontseptsiia tsyfrovoho marketynhu 4.0: evoliutsiia, kharakterystyka, typolohiia. Humanitiesstudies. 2023. No 14. P. 135–147.
2. Bolotna O., Liashevska V., Syvkiv D. Osoblyvosti pobudovy stratehii tsyfrovoho marketynhu v orhanizatsii elektronnoho biznesu. Herald of Khmelnytskyi National University. EconomicSciences. 2024. No 326(1). P. 9-13
3. Holub V. Vplyv tsyfrovizatsii na rozrobku marketynhovoi stratehii v pidpryiemnytskii diialnosti. Galician economic journal. 2024. No 1. P. 171–177.
4. Dalyk V., Prodeus O., Fedoryha Z., Babii S. Formuvannia stratehii tsyfrovoho marketynhu v umovakh vysokokonkurentnoho seredovyshcha. Akademichni vizii. 2023. No 19. URL: https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/download/367/321 (Date of appeal: 20.11.2024).
5. Doroshkevych D., Lytvynenko I., Lapan A. Formuvannia tsyfrovoi marketynhovoi stratehii dlia pidpryiemstva v haluzi eksportnoho konsaltynhu v umovakh didzhytal ekonomiky. Molodyi vchenyi. 2022. No 2 (102). P. 69-75.
6. Samolinska S. I. Sehmentatsiia audytorii brendu pry stvorenni reklamnoi kampanii (na prykladi yolostudy). Efektyvna ekonomika. 2021. No 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8820 (Date of appeal: 20.11.2024).
7. Porter M. Competitivestrategy. Techniques for Analyzing Industries and Competitors. NewYork: TheFreePress, 1998. 422 p.
Content type: Conference Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.