Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46697

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЯкимишин, Лілія Ярославівна
dc.contributor.authorКрижановський, Богдан
dc.contributor.authorKryzhanovskyi, Bohdan
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:41Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:41Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationКрижановський Б. Теоретико-методологічні підходи до формування маркетингових стратегій в онлайн-середовищі / Богдан Крижановський // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 31–33. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46697-
dc.format.extent31-33
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttps://www.academy-vision.org/index.php/av/article/download/367/321
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8820
dc.titleТеоретико-методологічні підходи до формування маркетингових стратегій в онлайн-середовищі
dc.title.alternativeTheoretical and methodological approaches to the formation of marketing strategies in the online environment
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Ажажа М., Венгер О., Фурсін О. Концепція цифрового маркетингу 4.0: еволюція, характеристика, типологія. Humanitiesstudies. 2023. № 14. С. 135–147.
dc.relation.references2. Болотна О., Ляшевська В., Сивків Д. Особливості побудови стратегії цифрового маркетингу в організації електронного бізнесу. Herald of Khmelnytskyi National University. EconomicSciences. 2024. № 326(1). С. 9-13
dc.relation.references3. Голуб В. Вплив цифровізації на розробку маркетингової стратегії в підприємницькій діяльності. Галицький економічний вісник. 2024. № 1. С. 171–177.
dc.relation.references4. Далик В., Продеус О., Федорига З., Бабій С. Формування стратегії цифрового маркетингу в умовах висококонкурентного середовища. Академічні візії. 2023. № 19. URL: https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/download/367/321 (дата звернення: 20.11.2024).
dc.relation.references5. Дорошкевич Д., Литвиненко І., Лапань А. Формування цифрової маркетингової стратегії для підприємства в галузі експортного консалтингу в умовах діджитал економіки. Молодий вчений. 2022. № 2 (102). С. 69-75.
dc.relation.references6. Самолінська С. І. Сегментація аудиторії бренду при створенні рекламної кампанії (на прикладі yolostudy). Ефективна економіка. 2021. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8820 (дата звернення: 20.11.2024).
dc.relation.references7. Porter M. Competitivestrategy. Techniques for Analyzing Industries and Competitors. NewYork: TheFreePress, 1998. 422 p.
dc.relation.referencesen1. Azhazha M., Venher O., Fursin O. Kontseptsiia tsyfrovoho marketynhu 4.0: evoliutsiia, kharakterystyka, typolohiia. Humanitiesstudies. 2023. No 14. P. 135–147.
dc.relation.referencesen2. Bolotna O., Liashevska V., Syvkiv D. Osoblyvosti pobudovy stratehii tsyfrovoho marketynhu v orhanizatsii elektronnoho biznesu. Herald of Khmelnytskyi National University. EconomicSciences. 2024. No 326(1). P. 9-13
dc.relation.referencesen3. Holub V. Vplyv tsyfrovizatsii na rozrobku marketynhovoi stratehii v pidpryiemnytskii diialnosti. Galician economic journal. 2024. No 1. P. 171–177.
dc.relation.referencesen4. Dalyk V., Prodeus O., Fedoryha Z., Babii S. Formuvannia stratehii tsyfrovoho marketynhu v umovakh vysokokonkurentnoho seredovyshcha. Akademichni vizii. 2023. No 19. URL: https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/download/367/321 (Date of appeal: 20.11.2024).
dc.relation.referencesen5. Doroshkevych D., Lytvynenko I., Lapan A. Formuvannia tsyfrovoi marketynhovoi stratehii dlia pidpryiemstva v haluzi eksportnoho konsaltynhu v umovakh didzhytal ekonomiky. Molodyi vchenyi. 2022. No 2 (102). P. 69-75.
dc.relation.referencesen6. Samolinska S. I. Sehmentatsiia audytorii brendu pry stvorenni reklamnoi kampanii (na prykladi yolostudy). Efektyvna ekonomika. 2021. No 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8820 (Date of appeal: 20.11.2024).
dc.relation.referencesen7. Porter M. Competitivestrategy. Techniques for Analyzing Industries and Competitors. NewYork: TheFreePress, 1998. 422 p.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage31
dc.citation.epage33
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Крижановський Б. Теоретико-методологічні підходи до формування маркетингових стратегій в онлайн-середовищі // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 31–33.
dc.identifier.citationenAPAKryzhanovskyi, B. (2024). Teoretyko-metodolohichni pidkhody do formuvannia marketynhovykh stratehii v onlain-seredovyshchi [Theoretical and methodological approaches to the formation of marketing strategies in the online environment]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 31-33. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOKryzhanovskyi B. (2024) Teoretyko-metodolohichni pidkhody do formuvannia marketynhovykh stratehii v onlain-seredovyshchi [Theoretical and methodological approaches to the formation of marketing strategies in the online environment]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 31-33 [in Ukrainian].
Appears in Collections:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.