Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46718

Başlık: Вплив штучного інтелекту на SEO-показники: як зміст, створений ШІ, покращує або погіршує позиції в пошукових системах
Diğer Başlıklar: The impact of artificial intelligence on SEO metrics: how AI-generated content improves or worsens search engine rankings
Yazarlar: Корнійчук, Андрій
Korniichuk, Andrii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Корнійчук А. Вплив штучного інтелекту на SEO-показники: як зміст, створений ШІ, покращує або погіршує позиції в пошукових системах / Андрій Корнійчук // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 74–75. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic reference (2015): Корнійчук А. Вплив штучного інтелекту на SEO-показники: як зміст, створений ШІ, покращує або погіршує позиції в пошукових системах // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 74–75.
Bibliographic citation (APA): Korniichuk, A. (2024). Vplyv shtuchnoho intelektu na SEO-pokaznyky: yak zmist, stvorenyi ShI, pokrashchuie abo pohirshuie pozytsii v poshukovykh systemakh [The impact of artificial intelligence on SEO metrics: how AI-generated content improves or worsens search engine rankings]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 74-75. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Korniichuk A. (2024) Vplyv shtuchnoho intelektu na SEO-pokaznyky: yak zmist, stvorenyi ShI, pokrashchuie abo pohirshuie pozytsii v poshukovykh systemakh [The impact of artificial intelligence on SEO metrics: how AI-generated content improves or worsens search engine rankings]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 74-75 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Yayın Tarihi: 29-Kas-2024
Date of entry: 19-Ara-2024
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Supervisor: Оксентюк, Богдана Андріївна
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 74-75
Start page: 74
End page: 75
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46718
URL for reference material: https://www.searchenginejournal.com/google-ai-content-in-search-results/478889/
https://developers.google.com/search/docs/appearance/ranking-systems-guide
https://blog.hubspot.com/ai/how-ai-is-impacting-seo
https://moz.com/blog/helpful-content-update-not-what-you-think
References (Ukraine): 1. SearchEngineJournal. AI Contentfor SEO: Can AI-GeneratedContentRankinGoogle? SearchEngineJournal. Дaтa дoступу: 2024. [Eлeктpoннийpeсуpс]. URL: https://www.searchenginejournal.com/google-ai-content-in-search-results/478889/
2. GoogleSearchCentral. Automatedcontentandsearchranking. GoogleSearchCentral. Дaтaдoступу: 2024. PeкoмeндaціїGoogleщoдoвикopистaнняaвтoмaтичнoствopeнoгoкoнтeнту, зoкpeмaпpoкopиснийкoнтeнт, щoмoжe підвищити видимість сaйту. [Eлeктpoннийpeсуpс]. URL: https://developers.google.com/search/docs/appearance/ranking-systems-guide
3. HubSpot. TheRoleof AI inContentMarketingand SEO. HubSpot. Дaтaдoступу: 2024. [Eлeктpoннийpeсуpс]. URL: https://blog.hubspot.com/ai/how-ai-is-impacting-seo
4. Moz. TheHelpfulContentUpdateand AI Content: WhatYouNeedtoKnow. Moz. Дaтaдoступу: 2024. [Eлeктpoннийpeсуpс]. URL: https://moz.com/blog/helpful-content-update-not-what-you-think
References (International): 1. SearchEngineJournal. AI Contentfor SEO: Can AI-GeneratedContentRankinGoogle? SearchEngineJournal. Data dostupu: 2024. [Elektponniipesups]. URL: https://www.searchenginejournal.com/google-ai-content-in-search-results/478889/
2. GoogleSearchCentral. Automatedcontentandsearchranking. GoogleSearchCentral. Datadostupu: 2024. PekomendatsiiGoogleshchodovykopystanniaavtomatychnostvopenohokontentu, zokpemappokopysnyikontent, shchomozhe pidvyshchyty vydymist saitu. [Elektponnyipesups]. URL: https://developers.google.com/search/docs/appearance/ranking-systems-guide
3. HubSpot. TheRoleof AI inContentMarketingand SEO. HubSpot. Datadostupu: 2024. [Elektponniipesups]. URL: https://blog.hubspot.com/ai/how-ai-is-impacting-seo
4. Moz. TheHelpfulContentUpdateand AI Content: WhatYouNeedtoKnow. Moz. Datadostupu: 2024. [Elektponniipesups]. URL: https://moz.com/blog/helpful-content-update-not-what-you-think
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.