Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46709

Teitl: Формування маркетингової стратегії на зовнішньому ринку
Teitlau Eraill: Developing a marketing strategy in the foreign market
Awduron: Чубак, Богдан
Піняк, Ірина Любомирівна
Chybak, Bohdan
Piniak, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Чубак Б. Формування маркетингової стратегії на зовнішньому ринку / Богдан Чубак, Ірина Піняк // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 55–56. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Чубак Б., Піняк І. Л. Формування маркетингової стратегії на зовнішньому ринку // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 55–56.
Bibliographic citation (APA): Chybak, B., & Piniak, I. (2024). Formuvannia marketynhovoi stratehii na zovnishnomu rynku [Developing a marketing strategy in the foreign market]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 55-56. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Chybak B., Piniak I. (2024) Formuvannia marketynhovoi stratehii na zovnishnomu rynku [Developing a marketing strategy in the foreign market]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 55-56 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Dyddiad Cyhoeddi: 29-Nov-2024
Date of entry: 19-Dec-2024
Cyhoeddwr: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 55-56
Start page: 55
End page: 56
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46709
References (Ukraine): 1. Гаврилюк І., Булик O. Формування маркетингової стратегії підприємств при виході на зовнішній ринок. Приазовський економічний вісник. 2023. Випуск 3 (35). С. 28-33.
2. Педан М.Л. Основи стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності промислових підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 2. С. 192–195.
3. Шталь Т.В., Козуб В.О., Нахметов А.Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Бізнес-Інформ. 2018. № 1. С. 345–351.
References (International): 1. Havryliuk I., Bulyk O. Formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstv pry vykhodi na zovnishnii rynok. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk. 2023. Issue 3 (35). P. 28-33.
2. Pedan M.L. Osnovy stratehichnoho marketynhu zovnishnoekonomichnoi diialnosti promyslovykh pidpryiemstv. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2019. No 2. P. 192–195.
3. Shtal T.V., Kozub V.O., Nakhmetov A.N. Formuvannia mizhnarodnoi marketynhovoi stratehii vykhodu kompanii na zovnishnii rynok. Biznes-Inform. 2018. No 1. P. 345–351.
Content type: Conference Abstract
Ymddengys yng Nghasgliadau:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.