Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46709

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧубак, Богдан
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна
dc.contributor.authorChybak, Bohdan
dc.contributor.authorPiniak, Iryna
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:42Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:42Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationЧубак Б. Формування маркетингової стратегії на зовнішньому ринку / Богдан Чубак, Ірина Піняк // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 55–56. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46709-
dc.format.extent55-56
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.titleФормування маркетингової стратегії на зовнішньому ринку
dc.title.alternativeDeveloping a marketing strategy in the foreign market
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Гаврилюк І., Булик O. Формування маркетингової стратегії підприємств при виході на зовнішній ринок. Приазовський економічний вісник. 2023. Випуск 3 (35). С. 28-33.
dc.relation.references2. Педан М.Л. Основи стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності промислових підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 2. С. 192–195.
dc.relation.references3. Шталь Т.В., Козуб В.О., Нахметов А.Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Бізнес-Інформ. 2018. № 1. С. 345–351.
dc.relation.referencesen1. Havryliuk I., Bulyk O. Formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstv pry vykhodi na zovnishnii rynok. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk. 2023. Issue 3 (35). P. 28-33.
dc.relation.referencesen2. Pedan M.L. Osnovy stratehichnoho marketynhu zovnishnoekonomichnoi diialnosti promyslovykh pidpryiemstv. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2019. No 2. P. 192–195.
dc.relation.referencesen3. Shtal T.V., Kozub V.O., Nakhmetov A.N. Formuvannia mizhnarodnoi marketynhovoi stratehii vykhodu kompanii na zovnishnii rynok. Biznes-Inform. 2018. No 1. P. 345–351.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage55
dc.citation.epage56
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Чубак Б., Піняк І. Л. Формування маркетингової стратегії на зовнішньому ринку // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 55–56.
dc.identifier.citationenAPAChybak, B., & Piniak, I. (2024). Formuvannia marketynhovoi stratehii na zovnishnomu rynku [Developing a marketing strategy in the foreign market]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 55-56. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOChybak B., Piniak I. (2024) Formuvannia marketynhovoi stratehii na zovnishnomu rynku [Developing a marketing strategy in the foreign market]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 55-56 [in Ukrainian].
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.