Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46709

Назва: Формування маркетингової стратегії на зовнішньому ринку
Інші назви: Developing a marketing strategy in the foreign market
Автори: Чубак, Богдан
Піняк, Ірина Любомирівна
Chybak, Bohdan
Piniak, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Чубак Б. Формування маркетингової стратегії на зовнішньому ринку / Богдан Чубак, Ірина Піняк // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 55–56. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Бібліографічне посилання: Чубак Б., Піняк І. Л. Формування маркетингової стратегії на зовнішньому ринку // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 55–56.
Bibliographic citation (APA): Chybak, B., & Piniak, I. (2024). Formuvannia marketynhovoi stratehii na zovnishnomu rynku [Developing a marketing strategy in the foreign market]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 55-56. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Chybak B., Piniak I. (2024) Formuvannia marketynhovoi stratehii na zovnishnomu rynku [Developing a marketing strategy in the foreign market]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 55-56 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 55-56
Початкова сторінка: 55
Кінцева сторінка: 56
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46709
Перелік літератури: 1. Гаврилюк І., Булик O. Формування маркетингової стратегії підприємств при виході на зовнішній ринок. Приазовський економічний вісник. 2023. Випуск 3 (35). С. 28-33.
2. Педан М.Л. Основи стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності промислових підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 2. С. 192–195.
3. Шталь Т.В., Козуб В.О., Нахметов А.Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Бізнес-Інформ. 2018. № 1. С. 345–351.
References: 1. Havryliuk I., Bulyk O. Formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstv pry vykhodi na zovnishnii rynok. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk. 2023. Issue 3 (35). P. 28-33.
2. Pedan M.L. Osnovy stratehichnoho marketynhu zovnishnoekonomichnoi diialnosti promyslovykh pidpryiemstv. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2019. No 2. P. 192–195.
3. Shtal T.V., Kozub V.O., Nakhmetov A.N. Formuvannia mizhnarodnoi marketynhovoi stratehii vykhodu kompanii na zovnishnii rynok. Biznes-Inform. 2018. No 1. P. 345–351.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.