Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46732

Titre: Інтерактивна реклама: тренди та інструменти ефективного залучення аудиторії у цифровому середовищі
Autre(s) titre(s): Interactive advertising: trends and tools for effective audience engagement in the digital landscape
Auteur(s): Березівська, Надія
Berezivska, Nadia
Affiliation: Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
Bibliographic description (Ukraine): Березівська Н. Інтерактивна реклама: тренди та інструменти ефективного залучення аудиторії у цифровому середовищі / Надія Березівська // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 100–101. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
Bibliographic reference (2015): Березівська Н. Інтерактивна реклама: тренди та інструменти ефективного залучення аудиторії у цифровому середовищі // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 100–101.
Bibliographic citation (APA): Berezivska, N. (2024). Interaktyvna reklama: trendy ta instrumenty efektyvnoho zaluchennia audytorii u tsyfrovomu seredovyshchi [Interactive advertising: trends and tools for effective audience engagement in the digital landscape]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 100-101. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Berezivska N. (2024) Interaktyvna reklama: trendy ta instrumenty efektyvnoho zaluchennia audytorii u tsyfrovomu seredovyshchi [Interactive advertising: trends and tools for effective audience engagement in the digital landscape]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 100-101 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 29-nov-2024
Date of entry: 19-déc-2024
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 659.114.7
Number of pages: 2
Page range: 100-101
Start page: 100
End page: 101
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46732
URL for reference material: https://galka.if.ua/trendy-internet-marketynhu-u-2025-rotsi/
References (Ukraine): 1.Тренди інтернет-маркетингу у 2025 році (15.10.2024). https://galka.if.ua/trendy-internet-marketynhu-u-2025-rotsi/
References (International): 1.Trendy internet-marketynhu u 2025 rotsi (15.10.2024). https://galka.if.ua/trendy-internet-marketynhu-u-2025-rotsi/
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
MTPSNTS_2024_Berezivska_N-Interactive_advertising_100-101.pdf450,29 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
MTPSNTS_2024_Berezivska_N-Interactive_advertising_100-101__COVER.png505,83 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.